Wabby Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Voknet opp idag og fant ut at jeg hadde faktisk drømt om en ScreenSaver... Don't ask why. Og da kom jeg på den geniale Johnny Castaway Screensaveren som fantes for mange årsiden. Har lastet den ned igjen og lagt den inn Har dere noen favoritter, og hvorfor ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Standard Windows-screensaver med scrollteksten: RØD MAKT! gjør seg ypperlig! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Screensavers er for jenter da. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Screensavers er for jenter da. ... og brennt CRT skjerm er for gutter ?? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den screensaveren på accesss denied, funker den til og spare skjermen? Eller burde jeg bruke den vanlige igjend? Hvet noen hvordan man edrer screensaveren til access denied? Hvor sikker er screensaver passordet? Kan noen bryte seg gjennom det lett? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Siste screensaver jeg hadde som virkelig var kul, var den "Dancing Baby" greia ifra Ally McBeal (ikke det at jeg fulgte med på det da) Ps. er du ekte mann, så bruker du LCD Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker "Windows XP"! den der logoen flytter seg rundt på skjermen, svart bakgrunn! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Screensavers er for jenter da. ... og brennt CRT skjerm er for gutter ?? Nei? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 De eneste screensaverne som eg har brukt er den tropiske fisk tingen og matrix bokstav tingen. Eller så har eg aldri giddet å bruke det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Detta er skuffende, ingen som har hørt om Johnny Castaway.. .? :o Er jo ifra tiden da Windows 3.11 var mest brukt... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Detta er skuffende, ingen som har hørt om Johnny Castaway.. .? :o Er jo ifra tiden da Windows 3.11 var mest brukt... url? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Detta er skuffende, ingen som har hørt om Johnny Castaway.. .? :o Er jo ifra tiden da Windows 3.11 var mest brukt... url? http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/ Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hahahahahaha er det han? klart jeg har hørt om han, den beste screensaveren ever Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg bruker diverse napster sjermsparere.... www.napsterbits.com her skal de være... pluss masse filmer og bakgrunnsbilder... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Standard Windows-screensaver med scrollteksten: RØD MAKT!Den understreken bryter med ethvert typografi-ideal da. Har du ikke hørt at du nærmest aldri skal bruke understrek? Unntaket inngår så definitivt ikke i ditt tilfelle. ;p Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Detta er skuffende, ingen som har hørt om Johnny Castaway.. .? :o Er jo ifra tiden da Windows 3.11 var mest brukt... Bruker den Open GL tingen jeg. Den ballen som forandrer farge osv. Ganske morsomt og se den gå over 2skjermer Pleier også ha la dem slå seg av etter en stund da. Feks 1time. Har skjedd at de har slått seg av en i film ,men det skjer ytterst sjelden Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Detta er skuffende, ingen som har hørt om Johnny Castaway.. .? :o Er jo ifra tiden da Windows 3.11 var mest brukt... hvem har sagt jeg ikke husker han? hadde han helt til jeg byttet til Win2K ... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Fiskeakvarium er digg som screensaver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå