kårenavn Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei! Kjøpte ett nytt spill via steam (Pro cycling manager 2014), og det fungerte ypperlig en stund… Jeg lastet ned litt patcher o.s.v. og så får jeg plutselig ikke startet spillet. Det virker som det begynner å starte. Programmet startet opp, tror hvert fall det. Skjermen blir litt blå, akkurat som et program skal til å starte. Men så skjer det ikke noe mer. Virker som programmet lukker seg etter et halvt sekund, og jeg får opp en blå varsel i systemstatusfeltet (runding med hvit utropstegn eller noe) som er der i 0,01 sekund. Hva jeg har prøvd: Avinstallert PCM og steam (flere ganger) og slettet filene i mappene. Har bekreftet integriteten for spillbufferen på steam. Takker for svar! Lenke til kommentar
Web King Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du kan prøve og laste ned DirectX - http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17431 på nytt, prøv det og skriv her igjen hvis det ikke løste problemet Lenke til kommentar
kårenavn Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Tusen takk for svar, men ser dessverre ikke ut til å hjelpe. Endret 8. juli 2014 av kårenavn Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 -har du oppdaterte drivere til skjermkort og hovedkort? -regner med at siden du er såvidt spesifikk så har du ikke problemer med andre spill? -du kan prøve å kjøre spillet i kompatibilitets-modus. Lenke til kommentar
kårenavn Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Tok like så greit å installerte windows på nytt . Begynte å bli et par år siden sist, så tenkte det var greit uansett. Så problemet er på sett og vis løst. PS! Oppdaterte "alle" driverne, prøvde kompatibilitetsmodus, windowed-mode, endre oppløsning etc. Har/hadde ikke problemer med andre spill. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hehe....jomfruelig windows er den ultimate medisin:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå