Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jenter noe glede av å få finger i rumpa?

Anbefalte innlegg

Tja, du velger jo selvfølgelig selv, men jeg synes det høres litt trist ut. Det kan jo være noe så enkelt som en utposning eller en cyste et sted som enkelt kan fikses på. Det behøver selvfølgelig ikke være så enkelt, men det koster ikke en brutal innsats for i det minste å få noen svar.

Håper du tar tak i det og i alle fall får svar på hva som krøller seg for deg.

Nå skal jeg ikke spore helt av her. Men for meg er sex hovedsakelig en guttegreie. Noe menn elsker og tenker på. For meg er sex stressende og noe jeg gruer meg til. Hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert likt sex. Gutter tenker jo på sex 24/7 :wee: Det er jo det viktigste i livet for mange.

Anonymous poster hash: e7682...474

Ja, nå er du helt avsporet og dette var en stor dose tøv...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, du velger jo selvfølgelig selv, men jeg synes det høres litt trist ut. Det kan jo være noe så enkelt som en utposning eller en cyste et sted som enkelt kan fikses på. Det behøver selvfølgelig ikke være så enkelt, men det koster ikke en brutal innsats for i det minste å få noen svar.

Håper du tar tak i det og i alle fall får svar på hva som krøller seg for deg.

Nå skal jeg ikke spore helt av her. Men for meg er sex hovedsakelig en guttegreie. Noe menn elsker og tenker på. For meg er sex stressende og noe jeg gruer meg til. Hadde jeg vært mann hadde jeg sikkert likt sex. Gutter tenker jo på sex 24/7 :wee: Det er jo det viktigste i livet for mange.

Vet du, her er jeg dypt uenig med deg. Av de ganske mange menneskene jeg kjenner har jeg inntrykk av at damene i snitt bryr seg mye mer om sex enn karene. Det finnes selvfølgelig unntak, men det er i alle fall min erfaring. Flere av damene jeg kjenner vil nok for enkelte (deg kanskje?) virke ekstreme. Gangbang, 30+ og 50+ partnere i løpet av en sommer osv, det er det kun damer i min omgangskrets som har gjort. Selv er jeg nok mye mer moderat. Jeg lever et rolig singelliv med jentevenner jeg jevnlig også har sex med, ingenting spektakulært, bare koselig :)

Lenke til kommentar

Men i følge symtomene er det kronisk. Har sjekket ulike smertetilstander og tror det er endometriose.

Greit å få det sjekket opp, for å stadfeste. Det kan jo være så 'enkelt' som sopp også.

Er det kronisk, så får du stadfestet det, samt du må ikke ta smertestillende fordi om du får sjekka det opp. Viser det seg at det er en lett sak å ordne det, så må du heller ikke ha sex bare for at smertene er borte.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Greit å få det sjekket opp, for å stadfeste. Det kan jo være så 'enkelt' som sopp også.

Er det kronisk, så får du stadfestet det, samt du må ikke ta smertestillende fordi om du får sjekka det opp. Viser det seg at det er en lett sak å ordne det, så må du heller ikke ha sex bare for at smertene er borte.

Det er sant. Men har sjekket for sopp og kjønnsykdommer, er ikke det. Og har ingen symptomer som passer heller. Skal sjekke det ut. Men tror uansett ikke at jeg vil få mer lyst om det blir behandlet. Var dum når jeg var yngre og bare holdt smertene inne med kjæresten min og faket det. Sikkert derfor jeg ikke har noe lyst lenger. Sex for meg er stressende, og veldig smertefullt. Måtte konsentrere meg om å holde ut og håpe han ble ferdig raskt. Får nyte singellivet så lenge. Kanskje jeg møter en mann med lav sexlyst en dag :love: Er det kronisk har jeg i hvert fall en grunn til å si nei, uten at det trenger å bli mas.

Det er sant. Men har sjekket for sopp og kjønnsykdommer, er ikke det. Og har ingen symptomer som passer heller. Skal sjekke det ut. Men tror uansett ikke at jeg vil få mer lyst om det blir behandlet. Var dum når jeg var yngre og bare holdt smertene inne med kjæresten min og faket det. Sikkert derfor jeg ikke har noe lyst lenger. Sex for meg er stressende, og veldig smertefullt. Måtte konsentrere meg om å holde ut og håpe han ble ferdig raskt. Får nyte singellivet så lenge. Kanskje jeg møter en mann med lav sexlyst en dag :love: Er det kronisk har jeg i hvert fall en grunn til å si nei, uten at det trenger å bli mas.

Lenke til kommentar

Skal sjekke det ut.

Det håper jeg virkelig.

Kanskje jeg møter en mann med lav sexlyst en dag :love: Er det kronisk har jeg i hvert fall en grunn til å si nei, uten at det trenger å bli mas.

Sex er bare en del av et forhold. Man har så mye annet. Kanskje det ideelle hadde vært en med ingen/liten lyst, men man kan jo løse utfordringen med andre løsninger. F.eks at han får ha seg med andre. (hadde jeg mistet all lyst, så skulle det bare mangle at dama har fått seg fra andre - såpass unner jeg henne)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dratt til legen nei. Men i følge symtomene er det kronisk. Har sjekket ulike smertetilstander og tror det er endometriose. Det kan bare "behandles" ved inntak av smertestillende. Og frister ikke å misbruke smertestillende for å ha sex :)

Det finnes mange former for sex uten penetrering av hverken det ene eller det andre. Kos og nærhet er også like viktig i et kjærlighetsforhold...

Lenke til kommentar

Det håper jeg virkelig.

Sex er bare en del av et forhold. Man har så mye annet. Kanskje det ideelle hadde vært en med ingen/liten lyst, men man kan jo løse utfordringen med andre løsninger. F.eks at han får ha seg med andre. (hadde jeg mistet all lyst, så skulle det bare mangle at dama har fått seg fra andre - såpass unner jeg henne)

Da ville jeg heller hatt en uten lyst. Vil jo ha et forhold mellom han og meg. Ikke mellom han meg og en annen dame. Da er jeg heller singel. Men nå velger jeg heller å være singel og dyrke trening, utdanning, kosthold og min hobby i stedet for å tenke ut hvordan en fremtidig mann skal takle å være sammen med meg. Er ikke slik at jeg krever et forhold. Jeg har det godt slik situasjonen min er nå:)

Det er sant! Men hver gang jeg prøver på det ser jo menn det som en oppfordring til sex. Også tar jeg det som mas. Er faktisk 20% (?) som lider av smerter ved sex, så er mange flere som har det slik.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...