AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ok, dette kan vel bli litt spenstigt, men det er likefullt reellt... Se for deg at du er i en slik situasjon: Du har hatt ganske greit forhold til dama, som du har vært sammen med en periode. Til tross for dette er det noen du virkelig har sansen for som plutselig begynner å vibe noe helt grusomt på deg. Hele tiden har det vært ganske åpenbar at dere er perfekt match da dere går sammen noe helt latterlig. La oss nå videre si at denne personen alltid har vært fullstendig offlimit for deg pga. et veldig sterkt bånd til hennes bror, og det har derav vært ganske gjensidig forståelse for å ikke gjøre fremstøt mot hverandre, så dere har heller bare vært utrolig gode venner. Du takler å se henne i andre forhold, men "what if"-tanken har slått deg hver gang. La oss nå for svarenes skyld si at gitt at det ikke er en test, så er det rimelig nærme 100% sjanse for at du kan bli sammen med denne personen. Og en siste plot-twist.. dama di og hun du kan bli sammen med er bestevenninner. Ville du skuffet to personer for potensielt det beste forholdet du kunne fått, eller ville du holdt deg der du er? Tror du at du hadde kommet til å angre på det i ettertid? Go. Anonymous poster hash: 0375f...cd4 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 dette høres ut som om noe man kommer til å angre på. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ville du skuffet to personer for potensielt det beste forholdet du kunne fått, eller ville du holdt deg der du er? Tror du at du hadde kommet til å angre på det i ettertid? Go. Anonymous poster hash: 0375f...cd4 Ja, nei og nei. Det siste nei er litt egobetinget. Dersom den nye dama dropper deg, kan det hende at du angrer. Den som intet våger etc! Her er ikke ekteskap og barn inne i bildet. Kompisen din og dama di overlever nok. Tenk om hun nye virkelig er den rette. Da kommer du til å angre hvis du ikke tør. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Nåværende og hun en kan bli sammen med er bestevenner? Hadde nok ikke giddet å satse på noe sånt nei. Og hadde jeg hatt en dame, hadde jeg nok ikke giddet å se for meg noe med en bestevenn av damen min heller forsåvidt. Det sagt, hvis kjemien og kjærligheten hadde vært sterk nok, hadde jeg nok kunne ha ofret et par vennskapsbånd for det. For venner kommer og går og det er en liten verden så det er noen ganger vanskelig å unngå, å såre noen. Kjipt er det i blant, men man kaster som regel ikke bort ekte kjærlighet av den grunn. Livet er for kort for den slags leker og tøys. Endret 7. juli 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 her må det snakkes, du må snakke med hun jenta som viser interesse. Hvis det er VELDIG obvious, så er det bare å man up og ta en prat. "skal vi gjøre dette?" osv.... det kan til og med være at det er dama di som tester deg gjennom venninna si Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Min beste vennine ble sammen med min ex ett par måneder etter at vi slo opp. Om du gjør dette på en skikkelig måte, slå opp med dama FØR du roter med ho andre, og dere lar det går litt tid av respekt for dama di/eksen din, vell for min del ville jeg ikke mistet en bestevennine pga av en mann som ikke vil ha meg. Er vennskapet deres sterkt, så burde det holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå