oscrue10 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Forstørrelsesglasset er Chrome. Tror det skjedde i forbindelse med at jeg lastet ned vdownloader (program for å laste ned ting fra Youtube). Hadde vanlig Chrome-ikon fram til det. Noen som vet hvordan jeg får tilbake vanlig Chrome-ikon? Er det andre uheldige ting som kan ha skjedd i forbindelse med installering av vdownloader? Chrome fungerer tilsynelatende som normalt. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Forstørrelsesglasset er Chrome. Tror det skjedde i forbindelse med at jeg lastet ned vdownloader (program for å laste ned ting fra Youtube). Hadde vanlig Chrome-ikon fram til det. Noen som vet hvordan jeg får tilbake vanlig Chrome-ikon? Er det andre uheldige ting som kan ha skjedd i forbindelse med installering av vdownloader? Chrome fungerer tilsynelatende som normalt. Hei. Du kan starte med og slette Vdownloader ifra din datamaskin. Det kan oppstå visse problemer etter du har avinstallert programmet, som disse: Do kan ikke avinstallere Vdownloader med (legg til/slett) programmer i kontroll panelet Du kan få error meldinger av programmet etter du har avinstalleret det Vdownloader kan kjøre i bakgrunds prosess på datamaskinen din etter du har avinstalleret programmet Du kan finde mappene og filene av Vdownloader etter du har avinstalleret programmet Hvis noe eller alt av dette stemmer, og du er fortvilt at det ikke forsvinner. Så kan du laste ned dette avinstallerer programmet som er tilegnet for Vdownloader Link (For avinstaller Vdownloader) http://www.quicklyuninstall.com/download.php PS: Det fins flere veier og gå, men gjør som jeg har skrevet til deg. - Nordplay Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Forstørrelsesglasset er Chrome. Tror det skjedde i forbindelse med at jeg lastet ned vdownloader (program for å laste ned ting fra Youtube). Hadde vanlig Chrome-ikon fram til det. Noen som vet hvordan jeg får tilbake vanlig Chrome-ikon? Er det andre uheldige ting som kan ha skjedd i forbindelse med installering av vdownloader? Chrome fungerer tilsynelatende som normalt. Hei. Du kan starte med og slette Vdownloader ifra din datamaskin. Det kan oppstå visse problemer etter du har avinstallert programmet, som disse: Do kan ikke avinstallere Vdownloader med (legg til/slett) programmer i kontroll panelet Du kan få error meldinger av programmet etter du har avinstalleret det Vdownloader kan kjøre i bakgrunds prosess på datamaskinen din etter du har avinstalleret programmet Du kan finde mappene og filene av Vdownloader etter du har avinstalleret programmet Hvis noe eller alt av dette stemmer, og du er fortvilt at det ikke forsvinner. Så kan du laste ned dette avinstallerer programmet som er tilegnet for Vdownloader Link (For avinstaller Vdownloader) http://www.quicklyuninstall.com/download.php PS: Det fins flere veier og gå, men gjør som jeg har skrevet til deg. - Nordplay Tror jeg fikk avinstallert (på vanlig måte i kontrollpanelet), men har fortsatt forstørrelsesglasset som ikon. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 bare høyreklikk på ikonet og velg egenskaper, da kan du endre hvordan ikonet skal se ut. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 bare høyreklikk på ikonet og velg egenskaper, da kan du endre hvordan ikonet skal se ut. Kan ikke velge egenskaper der. Men jeg vekslet litt mellom å feste og løsne (selv om ikonet fortsatt var der da jeg løsnet) og til slutt fikk jeg plutselig Chrome-ikonet tilbake. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 windows 8.... bra det ordna seg da i alle fall, jeg iriterer meg også fort over slike småting 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå