Smedsrud Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Tidligere TAG Hauer-toppsjef jobber jobber nå hos giganten.Apple har hyret klokke-topp Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er det virkelig nødvendig å spy ut helt ubetydelige "nyheter" om eplet hver eneste dag? Generer de virkelig så mange klikk? 4 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er det virkelig nødvendig å spy ut helt ubetydelige "nyheter" om eplet hver eneste dag? Generer de virkelig så mange klikk? De vet å trekke til seg anti-apple brukere ihvertfall 2 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Blir gjentatte ganger skrevet TAG Hauer i artikkelen. Skal være Heuer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen. Jeg ser jo overraskende mange som bruker treningsklokker som vanlige arbåndsur. Om det er mote eller ei tør jeg ikke si, men det er nok et stort marked der Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er det virkelig nødvendig å spy ut helt ubetydelige "nyheter" om eplet hver eneste dag? Generer de virkelig så mange klikk? Du trykker jo på de, så da fungerer jo de tydeligvis? 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg trykket på forumtråden jeg, så noen av oss kommer dit ifra også. 2 Lenke til kommentar
Nuson Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ganske logisk siden Tag Heuer er Apple av klokke-industrien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 om det er helse og velvære som er i fokus hos Apple med denne, blir det vel til at de kaller dingsen iFit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen. Det er vel helt avhengig av produkttypen. For min del så har jeg ikke sansen for produkter ala android wear eller gear fit, men det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker et produkt som prøver å være en kombinasjon av mobiltelefon og klokke. Det jeg ønsker meg er en bedre utgave af f.eks fitbit flex. Jeg ønsker et armbånd, det kan godt ha et lite led display som viser klokke og lar meg stille alarm, som måler puls, alt av bevegelser og har gps. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Blir gjentatte ganger skrevet TAG Hauer i artikkelen. Skal være Heuer Det er snart 30 år siden TAG ble lagt til Heuer... Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg ser ikke hypen med disse grufulle klokkene, jeg synes bare det blir et veldig nerdete tilbehør som google briller. Det er nerdete på en negativ måte. De ser helt jævelig ut, alle sammen. Det er vel helt avhengig av produkttypen. For min del så har jeg ikke sansen for produkter ala android wear eller gear fit, men det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker et produkt som prøver å være en kombinasjon av mobiltelefon og klokke. Det jeg ønsker meg er en bedre utgave af f.eks fitbit flex. Jeg ønsker et armbånd, det kan godt ha et lite led display som viser klokke og lar meg stille alarm, som måler puls, alt av bevegelser og har gps. Enig, simpelt og stil fylt design. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det virkelig nødvendig å spy ut helt ubetydelige "nyheter" om eplet hver eneste dag? Generer de virkelig så mange klikk?Tja, det er tydligvis interesser for nyhetene, også fra Apple-hatere. I tradisjon tro trykker jo du på de "helt ubetydelige" nyhetene for å skrive standardkommentaren din. AV de 2400 postene du har skrevet på dette forummet så er sikkert halvparten enlinjes søppelkommentarer i tråder som omhandler Apple. 3 Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 @evleaks postet bilde av klokka tidligere i dag. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Blir gjentatte ganger skrevet TAG Hauer i artikkelen. Skal være Heuer Det er snart 30 år siden TAG ble lagt til Heuer... Det var Hauer som var problemet, ikke TAG delen. Hauer med a. Det har siden blitt rettet. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Blir gjentatte ganger skrevet TAG Hauer i artikkelen. Skal være Heuer Det er snart 30 år siden TAG ble lagt til Heuer... Det var Hauer som var problemet, ikke TAG delen. Hauer med a. Det har siden blitt rettet. Aha! Da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå