Niskivara Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ... for lommeboken min: 1) Viewtiful Joe - 24 Oktober 2) F-Zero GX - 31 Oktober 3) RS3:Rebel Strike - 7 November 4) Mariokart- DD - 14 November Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tell me about it: Halo Max Payne 2 Fifa 2004 (kom idag ) Temple of elemental evil True Crime + noen jeg ikke husker Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ufff.... Max Payne 2 også...... Nå blir det ikke mye middag framover.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Har det heller ikke så godt med penger nå om dagene, men jeg får heldigvis mat uavhengig av hvor mye jeg har på kortet eller i lommeboka. Kjøper stadig nye (eller, som oftest gamle -- virkelig gamle -- brukt) spill og DVD-er. :-? Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hey! NoLimit: skal du ikke ha det nye crimson skies? Det får jo kjempe-reviews!? Lanseres 31. oktober, sammen med LIVE i Norge. Personlig ser min mulige anskaffelsesliste slik ut: - Crimson Skies - GTA double pack for Xbox (GTA gjør seg best på TV) - Rainbow Six 3 - Top Spin - Broken Sword 3 - Amped2 - Project Gotham Racing2 - Magic The Gathering - Metal Arms - Sega GT Online - Counter Strike - Links 2004 - Grabbed By The Ghoulies Samtlige er planlagt utgitt til xbox før jul. *sukk* Ellers bør jeg vel kjøpe: - Metroid Prime - Super Monkey Ball2 - Ikaruga Det er godt at man er stinn i gryn! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er godt at man er stinn i gryn! Ja, ikkje sant :-) Lever fett på stipent og lærlingelønn Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 SSX 3 kommer til å ta opp min tid en stund frem over, Max Payne 2 får heller stå på vent. Lenke til kommentar
Aziraphale Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 er så bra som de overveldende anmeldelsene sier. Er stuck på Live nesten døgnet rundt. Blir bare bedre og bedre, og i tillegg er singleplayer-delen veldig bra også. Årets overraskelse. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 prater du om ssx3 Aziraphale? hvordan funker det over Live? Lenke til kommentar
Aziraphale Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Nei, jeg skrev om Crimson Skies. SSX 3 har beklageligvis ikke Live-støtte (som alle Electronic Arts-spill). Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hey! Gleder meg som bare juling til Crimson Skies!! Lanseringen sammenfaller med LIVE-innmarsj i Norge! Sitter klar for å spille: - Crimson Skies - MechAssault - MotoGP2 - Ghost Recon Deretter følger vel PGR2, Rainbow 6, Amped2, Top Spin, Magic the gathering som de neste "must" LIVE spillene før nyttår. God helg! Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ellers bør jeg vel kjøpe:- Metroid Prime - Super Monkey Ball2 - Ikaruga Er Ikaruga fett? Har det på Dreamcast, men har ikke fått testa det enda. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ellers bør jeg vel kjøpe:- Metroid Prime - Super Monkey Ball2 - Ikaruga Er Ikaruga fett? Har det på Dreamcast, men har ikke fått testa det enda. Ikaruga er superfett. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg sier bare Baldurs Gate : Dark Alliance 2 til PS2 *sikle* Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 ... for lommeboken min: 1) Viewtiful Joe - 24 Oktober 2) F-Zero GX - 31 Oktober 3) RS3:Rebel Strike - 7 November 4) Mariokart- DD - 14 November 2 down, 2 to go..... Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har en litt annen agenda: WRC III Ratchet & Clank: Going Commando SSX 3 NFS: Underground Crash Nitro Kart Puh! Dette kommer til å svi... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå som jeg sparer til en real gitar, får jeg ikke kjøpt mye spill. Men jeg bruker å slå til på billige tilbud fra kamerater og slikt. Her om dagen fikk jeg : Morrowind, BG: Dark Alliance, Unreal Championship og MGS2: Substance for 300,- Ikke værst. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tre ord: Call of Duty! * gnir hendene * Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Broken Sword 3 og atter Broken Sword 3! Forguder de to første utgavene fortsatt og har dem innelåst i en safe! *grin* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg skal ha: Crash Nitro Kart SSX 3 BG: DA2 Dark Chronicle Golden Sun the Lost Age Final Fantasy X-2 Half Life 2 Super Mario Advance 4 Warcraft 3 ( Litt tregt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå