Ludvig86 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Heisann!Jeg har fått koblet min Macbook Pro opp til en større ekstern skjerm. Jeg tenkte da å "pakke ned" maskinen så den ikke er så veldig i veien.Det jeg da lurte på, er om det er mulig å lukke den igjen uten at den går i "dvale modus"? Jeg har prøvd å sett litt inne i "Systemvalg" men jeg klarer ikke å finne utav det. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Heisann! Jeg har fått koblet min Macbook Pro opp til en større ekstern skjerm. Jeg tenkte da å "pakke ned" maskinen så den ikke er så veldig i veien. Det jeg da lurte på, er om det er mulig å lukke den igjen uten at den går i "dvale modus"? Jeg har prøvd å sett litt inne i "Systemvalg" men jeg klarer ikke å finne utav det. Noen som har noen tips? Hvis du kobler til strøm så skal ikke Macen gå i dvale. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Takk! Det fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå