Gå til innhold

Erfaringer med Budapest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ganske forskjellig fra de vanlige stranddestinasjonene nordmenn drar til i Spania. Blir mere storbyferie dette og jeg ville helst dratt dit høst eller vår. Det er et must å få med seg minst et større spa. Anbefaler Széchenyi som også er Europas største og en opplevelse å få med seg.

IMG_1430.JPG

IMG_1424.JPG

Lenke til kommentar

Det er jo ganske forskjellig fra de vanlige stranddestinasjonene nordmenn drar til i Spania. Blir mere storbyferie dette og jeg ville helst dratt dit høst eller vår. Det er et must å få med seg minst et større spa. Anbefaler Széchenyi som også er Europas største og en opplevelse å få med seg.

IMG_1430.JPG

IMG_1424.JPG

Jeg skal ligge på Gellèrt :) Det er et sånt spa ved siden av. Hvordan er tempraturene der? Skal dit om 5 dager har jeg tenkt.

Lenke til kommentar

Det er bare en t-banetur unna. Har ikke selv vært på Gellert, men det er visst fullt lovlig å få begge med seg.

Bare ta med egen håndduk til Szèchenyi om du ikke liker bruke en lakenbit til å tørke deg med.

Er det da den nye da. Den som åpnet i mars? For jeg har hørt at det ikke gikk noe t-bane mellom dem før. Eller så kan jeg ha hørt feil.

Lenke til kommentar

Er det da den nye da. Den som åpnet i mars? For jeg har hørt at det ikke gikk noe t-bane mellom dem før. Eller så kan jeg ha hørt feil.

Linje 4 som går ret ved Geillert er ganske ny. Du må antagelig bytte bane for å komme deg til Szèchenyi. Det finner du lett info om der nede.

Lenke til kommentar

Linje 4 som går ret ved Geillert er ganske ny. Du må antagelig bytte bane for å komme deg til Szèchenyi. Det finner du lett info om der nede.

Ok, takk for hjelpen :) Skal booke nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...