MrCusNT Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei. Skal har planlagt å bestille reise til Budapest. Er det noen grunner jeg skal velge det framfor Spania og er det noen severdigheter du kan nevne? Kanke bestemme meg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hvor i Spania tenker du i så fall? Budapest er en veldig flott by med masse å se på vet jeg. Jeg har ikke vært der selv men blir nok ikke lenge før jeg reiser Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er jo ganske forskjellig fra de vanlige stranddestinasjonene nordmenn drar til i Spania. Blir mere storbyferie dette og jeg ville helst dratt dit høst eller vår. Det er et must å få med seg minst et større spa. Anbefaler Széchenyi som også er Europas største og en opplevelse å få med seg. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Det er jo ganske forskjellig fra de vanlige stranddestinasjonene nordmenn drar til i Spania. Blir mere storbyferie dette og jeg ville helst dratt dit høst eller vår. Det er et must å få med seg minst et større spa. Anbefaler Széchenyi som også er Europas største og en opplevelse å få med seg. Jeg skal ligge på Gellèrt Det er et sånt spa ved siden av. Hvordan er tempraturene der? Skal dit om 5 dager har jeg tenkt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 De har mange basseng med forskjellige temperaturer slik at du alltid finner ett som passer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg ville nå valgt "lazy river" i Széchenyi over bølgebassenget i Gellert. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg ville nå valgt "lazy river" i Széchenyi over bølgebassenget i Gellert. Hvor langt er Szèchenyi fra Gellèrt? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Det er bare en t-banetur unna. Har ikke selv vært på Gellert, men det er visst fullt lovlig å få begge med seg. Bare ta med egen håndduk til Szèchenyi om du ikke liker bruke en lakenbit til å tørke deg med. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Det er bare en t-banetur unna. Har ikke selv vært på Gellert, men det er visst fullt lovlig å få begge med seg. Bare ta med egen håndduk til Szèchenyi om du ikke liker bruke en lakenbit til å tørke deg med. Er det da den nye da. Den som åpnet i mars? For jeg har hørt at det ikke gikk noe t-bane mellom dem før. Eller så kan jeg ha hørt feil. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det da den nye da. Den som åpnet i mars? For jeg har hørt at det ikke gikk noe t-bane mellom dem før. Eller så kan jeg ha hørt feil. Linje 4 som går ret ved Geillert er ganske ny. Du må antagelig bytte bane for å komme deg til Szèchenyi. Det finner du lett info om der nede. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Er det da den nye da. Den som åpnet i mars? For jeg har hørt at det ikke gikk noe t-bane mellom dem før. Eller så kan jeg ha hørt feil. Linje 4 som går ret ved Geillert er ganske ny. Du må antagelig bytte bane for å komme deg til Szèchenyi. Det finner du lett info om der nede. Ok, takk for hjelpen Skal booke nå. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Du bør vite at Gellèrt er litt utenfor sentrum. Det er som å bo på Ekeberg når du er i Oslo. Fin utsikt og et par stasjoner inn til sentrum. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Du bør vite at Gellèrt er litt utenfor sentrum. Det er som å bo på Ekeberg når du er i Oslo. Fin utsikt og et par stasjoner inn til sentrum. Er det ikke midt i? https://www.google.no/maps/place/Danubius+Hotel+Gell%C3%A9rt/@47.4840326,19.0526299,15z/data=!4m2!3m1!1s0x4741dc4e63d4fbcb:0x7d8321bd8a82e1d9?hl=no Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nei, men bare du kommer deg over brua så er det ganske så sentralt. Så det er ikke så langt unna selv om det ikke er i sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå