Vice Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 "Escape from Durgesh Prison" praktisk talt drepte hele FC4 for meg. Er det mulig å slippe noe så talentløst ut offisielt? Skal ikke DLC'er lokke folk tilbake til et spill, ikke får dem til å bli forbanna og føle seg lurt? 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ny DLC på vei! Høres ikke så værst ut heller synes nå jeg http://illvit.no/naturen/dyr/yeti-hva-er-sant-og-usant-i-myten?utm_source=nb&utm_medium=email&utm_campaign=ill_no_2015_3_4_men_abo&utm_content=artikel Feel the hype! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Tviler på det blir det helt store. Bli teleportert til Himalayas igjen, gå rundt nesten i blinde og samle ørten tusen oksygenbokser som TILFELDIGVIS ligger strødd overalt. Og skyte en og anna yeti med grenade launcher. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill? Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig. For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har ingen problemer. Har ikke hatt en eneste krasj eller noe på de vel 30 timene jeg har lagt i spillet til nå. På PC. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 ingen problemer her heller. Spillt med 750ti og gtx 980. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill? Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig. For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil. Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Tidvis litt framedrops men det er det. Jeg har kun ett enkelt GTX 780 så er nok andre ting som spiller inn her da. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Litt textur glitch på trærene med 980 sli. Også med stock cpu (3.4Ghz) så får jeg ikke en stabil 144fps, hopper rundt everywhere. Må vente til fredag får jeg får loopen sammen igjen. 4.625Ghz vs 3.4Ghz vae fryktelig stor forskjell Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ops, trodde dette var hardline tråden, problemet mitt er der Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill? Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig. For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil. Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort omg, not. Du vet vel utmerket godt hvilke skjermkort jeg har. Og ikke enig at den produsenten alltid er feilfri som du pleier å si Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har selv hatt veldig lite problemer. To-tre ganger crash-to-desktop men aldri noe glitchet grafikk, bortsett fra med bombekastern den første tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Sleit mye med dårlig og varierende FPS, men det var sikkert medt pga jeg bare hadde 4gb RAM. har ikke testa nå med 16gb Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill? Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig. For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil. Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort omg, not. Du vet vel utmerket godt hvilke skjermkort jeg har. Og ikke enig at den produsenten alltid er feilfri som du pleier å si Det har jeg ikkje sagt, har bare sagt at AMD har skuffet meg de 2 siste generasjonene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Siste DLC "Valley of the Yetis" er faktisk ganske ok. Er en ny campaign oppe i fjellet hvor man starter med blanke ark. Det som er litt rart er at spillet virker mer ustabilt nå. Har kræsjet 2 av 3 ganger. Men har byttet skjermkort (nvidia) siden sist. Nå har jeg et 980 mot tidligere 670. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Har nettopp kjøpt dette spillet på salg hos Steam og tenkte å prøve det. Jeg sliter dog med at spillet ikke klarer å laste inn save games? I menyen så står det "Continue off-line" eller on-line og det står jeg har f. eks. fullført 0.44 %, men når spillet laster inn så starter det på nytt hver gang! Jeg har forsøkt å google det litt men ikke fått det til å fungere enda. Jeg har installert i standard lokasjon dvs. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Far Cry 4\ Det opprettes ikke en mappe for far cry 4 under C:\Users\brukernavn\Documents\Ubisoft slik det f. eks. gjøres for andre ubisoft spill. Jeg finner dog savegames som jeg tipper er fra FarCry 4 da dato stemmer under C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\a81dec17-4be2-442c-a181-17c1ed4b2e5d\856 Noen som har vært borti det samme? Jeg har testet det som står her uten hell: https://steamcommunity.com/app/298110/discussions/0/624075482710107145/?l=norwegian Endret 28. juni 2015 av mwn Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er det sånn at man må velge mellom to historier i spillet? La merke til at et av oppdragene forsvant. Men nå står jeg fast. Nå får jeg ikke opp noen historie oppdrag. Må man virkelig gå rundt å lete etter historie oppdragene? Har akkurat vært i toppen av radio tårn nummer to som ligger øst for det første man må opp i og reddet gisler fra 2-3 landsbyer. Har akkurat kjøpt spillet til PS4 og er ny i FC verdenen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Må ikke velge to forskjellige historier, men enkelte ganger må man velge mellom to forskjellige personer som har hvert sitt oppdrag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Du veksler mellom de to lederene, kan ikke gjøre missions for begge samtidig. Etterhvert får du et veldig tydelig valg om å "joine" den ene eller den andre (mannen eller dama) og da blir resten av oppdragene for motparten borte. Du skal ikke trenge å lete etter dem, de blir tydelig merket på kartet. Det avgjør hvilken ending cutscene du får, ikke stort mere enn det. Han vil fornye samfunnet med teknologi, hun vil holde på gamle tradisjoner og gudetro som før. Ingen av dem ender nødvendigvis "best". Endret 4. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg så et sted noen kommentere at man kun velger mellom to onder og at det skulle vært mulig å heller slutte seg til Pagan Min. Det hadde vært en god idé i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå