Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg nå 100% (stolt :) )....mitt første spill noensinne med full completion

Alt på hard?

Hvis ikke teller det ikke

Lol...er faktisk usikker på om jeg satt det til Normal eller Hard første gangen jeg startet spillet, for ca 80 timer siden...men jeg har som vane å alltid sette det til hardeste vanskelighetsgrad da jeg synes A.I. og helheten fungerer best da, i de fleste spill.

Men jeg skal ikke banne på det og jeg skal heller ikke dobbeltsjekke det. La meg nå ha den gleden da.. :huh:

Lenke til kommentar

Du får valget mellom de to helt fram til siste mission. Du velger om du vil delta i hans eller henne oppdrag for hver gang du fortsetter på hoved historien, og kan bytte mellom de to hver eneste gang. Ta det du føler høres artigst ut eller mest "riktig".

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Men spillet lar seg spilles 2 ganger igjennom :wee:

Hadde det ikke vært for at FC4 føles ut som gjennomspilling av FC3 med litt mods... :p

hehe...joda, veldig mye likt, men jeg hadde det likevel ikke i nærheten så morsomt med 3`rn som med 4`rn - kan ha med dagsformen min å gjøre såklart :)

Jeg har t.o.m. funnet ALLE "kassene" (Diamantene på kartet) i 4`rn, snakk om å være loote-hekta :eek:

Lenke til kommentar

Noe av det første jeg gjorde var å sette meg fast i fjellet når jeg skulle hangglide. Det var med 1.8 patch.

Det har skjedd meg også...men har alltid klart å hoppe meg ut til slutt, selv om det noen ganger har tatt meg 5 minutter med vill hopping :wee:

Det er heldigvis fort gjort, og ikke noe stort "tap" å ta en reboot i FC4 :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Aldri i verden verdt 499. Kjøpte for 249 selv, knapt verdt det. Bevares, godt spill, men MENGDER bugs og latterlig tungdrevet grafisk. Og da ventet jeg i 3 måneder fra lansering også for å slippe unna en del. Blir nok ikke å kjøpe noen DLC til dette spillet nei, finne seg noe annet når man er ferdig med det. Er også ekstremt mye repetering av ting og jeg syns verdenen begynner å bli vel stor. Gjør knapt annet enn å gå rundt hele tiden og overalt ser landskapet likt ut.

Lenke til kommentar

Koster det her virkelig 499,- på steam? Det er jo helt absurd, kjøpte Far Cry 3 for 2 år tilbake for en langt billigere sum. Er det verdt det?

Jeg synes det er verdt det, helt klart. :)

Riktignok burde kanskje prisen vært satt ned litt nå som spillet ikke er nytt lenger.

Nå spilte jeg riktignok på One og opplevde ikke en eneste bug. Mulig PC versjonen er dårligere, høres slik ut.

Lenke til kommentar

Vanlig indeed. Steam har stort sett vært 20-25% dyrere enn andre butikker i mange, mange år. Kronekursen gjør vel at andre butikker må sette opp noe nå også vil jeg tro, men Steam har jo naturligvis prissatt GTA V til smått absurde 539 slik at de neppe vil bli tatt igjen med det første.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Vanlig indeed. Steam har stort sett vært 20-25% dyrere enn andre butikker i mange, mange år. Kronekursen gjør vel at andre butikker må sette opp noe nå også vil jeg tro, men Steam har jo naturligvis prissatt GTA V til smått absurde 539 slik at de neppe vil bli tatt igjen med det første.

Ja, nærmest uten unntak alltid dyrest om ikke de kjører tilbud, noe de heldigvis ofte gjør!

Når det er sagt så tror jeg ikke Steam fastsetter prisene men at det er utgiver av spillet gjør det. Ihvertfall indie utviklere mener jeg bestemmer selv prisen på spillet de legger ut for salg på Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...