JFM Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe meg Farcry 4 på pc. Men er usikker på hvor bra maskinen min takler det? Hva tror dere? Maskinvare: Laptop17.3" Full-HD, Intel Core i7-4700MQ 2.4GHz, 16GB, 180GB SSD + 1TB Hdd, GeForce GTX 780M 4G Kjører f.eks Battlefield 4 på full grafikk Endret 24. desember 2014 av JFM Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hei. Vurderer å kjøpe meg Farcry 4 på pc. Men er usikker på hvor bra maskinen min takler det? Hva tror dere? Maskinvare: Laptop 17.3" Full-HD, Intel Core i7-4700MQ 2.4GHz, 16GB, 180GB SSD + 1TB Hdd, GeForce GTX 780M 4G Kjører f.eks Battlefield 4 på full grafikk Du kommer til å kose deg med spillet På high går nok spillet rimelig bra Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Er redd for at cpu vil henge etter? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Er redd for at cpu vil henge etter?Fc4 bruker mye mindre cpu enn BF4, så du klarer deg nok. Gpu er flaskehals uansett virker det som. Det er f.eks perfekt skalering med 3gtx 980 hos meg. Stasjonær er jo alltid å foretrekke rent ytelsesmessig som du vet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Klart stasjonær er å foretrekke. Men av praktiske løsninger velgte jeg å kjøpe bærbar forrige gang jeg innså at min stasjonære måtte oppgraderes. Kanskje jeg skulle prøve meg på litt klokking av gpu da? Hvilket program bør jeg da bruke? Finner ingen klokking i Geforce programmet. Fant heller ingen mulighet for cpu-klokking i bios. Lenge siden jeg har drevet med klokking. Forrige gang var på min gamle stasjonære med Intel Core2Duo E8400 og Geforce 4870gt om jeg husker rett Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Aldri klokk bærbar.... med mindre du custom vannkjøler den og volt modder^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Noen som har funnet ut hva som er i den siste patchen? Den er jo på 1.3 gb. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Patch Notes: Fixed an issue with broken shadows in the northern region Fixed various Controls issues Fixed various Graphic issues Fixed various IGE issues Fixed various UI issues Fixed various Uplay/Steam issues Added hotkey for toggling the HUD on/off (F11) Memory usage reduced 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hva skjer med at de har kuttet ut ordentlig støtte for 16:10? Greit nok at det ikke er den mest populære aspect ratioen nå idag, men allikevel, burde vel være en smal sak å få til. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Her er en "hardcore" mod til FC4 for de som ikkje har sett denne før: http://www.nexusmods.com/farcry3/mods/158/? Features: Fully compatible with Far Cry 4 version 1.6.0 and 1.5.0 offcial updates! No other changes to the default game play mechanics. Visual changes only! Removes the following: Startup logo videos Flashing objects (chests, bodies, plants, doors, etc. etc.) Seeing enemies through walls Seeing enemies on the minimap Tagging enemies with weapons or camera Yellow / White objective arrows and pulsing circle around objectives. Removes annoying on screen prompts which will not go away (vehicle driving controls, HOLD F DROP BODY, HOLD Q HEAL, HOLD R CANCEL AROOW, etc etc 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Takk, den må prøves ut. Endret 30. desember 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Smått frustrerende denne multiplayeren gitt. Jeg liker det egentlig veldig godt når det fungerer (+-50% av tida stopper spillet under innlastinga eller like etter og alt+F4 er eneste mulighet), men 3/4 runder er det jo ingen som forstår hva som er poenget. Litt som alle moduser i COD utenom TDM egentlig, hvor ingen ser ut til å ha fått med seg at man faktisk har et konkret oppdrag. Typisk er det ingen som hjelper til med hverken tårn eller base uavhengig av hvilken side jeg er på (om jeg spiller outpost), og i beste fall er alle på laget ved tårnet. Det ikke særlig lett å angripe eller forsvare en base aleine, og dette er et spill hvor man utvilsomt trenger lagkamerater som hjelper til om man skal ha en sjanse. I COD har jeg tidvis vunnet "aleine", men det klarer jeg ikke her. Uten lagkamerater er man et veldig lett tilgjengelig mål. Endret 1. januar 2015 av Dellers Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 er far cry 4 på PC stabilt nok til å spille nå? Jeg har fått kyrat edition til jul, men vil vente til "alt" fungerer for å få et bra spillopplevelse. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 er far cry 4 på PC stabilt nok til å spille nå? Jeg har fått kyrat edition til jul, men vil vente til "alt" fungerer for å få et bra spillopplevelse. For meg ihvertfall, har vært stabilt siden launch/release. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) er far cry 4 på PC stabilt nok til å spille nå? Jeg har fått kyrat edition til jul, men vil vente til "alt" fungerer for å få et bra spillopplevelse.For meg går det smertefritt nå.Jeg har et nVidia kort og har ingen problemer. Endret 5. januar 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 er far cry 4 på PC stabilt nok til å spille nå? Jeg har fått kyrat edition til jul, men vil vente til "alt" fungerer for å få et bra spillopplevelse. Hadde litt småproblemer helt i begynnelsen, men i den siste måneden eller så har det vært helt dønn! Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har spillt det siden det kom ut å det har ikke vært noe problemer. Men merker det er mye tyngre for pcen en far cry 3 var. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 GeForce GTX 850M Intel® Corei7-4710HQ CPU @ 2,50GHz 12GB RAM Windows 8,1 Hvordan trur dere den PCen funger på Far Cry 4?.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 GeForce GTX 850M Intel® Corei7-4710HQ CPU @ 2,50GHz 12GB RAM Windows 8,1 Hvordan trur dere den PCen funger på Far Cry 4?.. Det er jo ikkje noe å tro, det er bare å teste Medium grafikk i 1080p gir vel 40-60 fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå