Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kommer man seg til den andre delen av brettet. Når jeg prøver å fly under broen blir jeg bare teleportert tilbake etter noen sekunder. Må man gjøre et oppdrag først? Jeg mangle snø leopardene man fikk oppå fjellet. Er det mulig å dra opp dit igjen?

Lenke til kommentar

Hvordan kommer man seg til den andre delen av brettet. Når jeg prøver å fly under broen blir jeg bare teleportert tilbake etter noen sekunder. Må man gjøre et oppdrag først? Jeg mangle snø leopardene man fikk oppå fjellet. Er det mulig å dra opp dit igjen?

Er et campaign oppdrag som låser opp området nord for broen. Snø leopardene kan du jakte i north kyrat etter det oppdraget.

Lenke til kommentar

Er et campaign oppdrag som låser opp området nord for broen. Snø leopardene kan du jakte i north kyrat etter det oppdraget.

Takk, du husker ikke hvem av folka det er som tilbyr der oppdraget?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ligger det an på oppdateringsfronten? Har nå skaffet Far Cry 4 på Elkjøp sitt Black Friday tilbud til 189 kr men unngår å spille det inntil det meste blir fikset.

Nå vet jeg ikke hvilken PC du har. Men har du SLI ville jeg ventet litt. Hos meg med 2x 780, så er det ganske mye "stuttering" når man kjører eller flyr. Det er også et problem med at skygger blir altfor mørke, men det kan fikses ved å modifisere litt på nvidia driveren. Uansett, det er for dårlig av nvidia og Ubisoft at etter så lang tid at de fortsatt ikke klarer å fikse det for SLI brukere. Blir siste gang at jeg kjører SLI tror jeg.. :S

Lenke til kommentar

Når du har gjort oppdraget "a key to the North", som du får fra Amita, blir nord delen unlocket.

Lenke til kommentar

Om hakking / stuttering ved SLI er like ille som det jeg ser på YouTube når jeg følger med på Jesse Cox spille så hadde ikke jeg klart å leve med det. Blir faktisk uvel bare av å se det på TV-en, og det føles jo mye verre når du spiller og styrer selv..

Lenke til kommentar

Om hakking / stuttering ved SLI er like ille som det jeg ser på YouTube når jeg følger med på Jesse Cox spille så hadde ikke jeg klart å leve med det. Blir faktisk uvel bare av å se det på TV-en, og det føles jo mye verre når du spiller og styrer selv..

Kjører singel GPU og det var mye verre før.
Lenke til kommentar

du kan prøve å følge denne visst du har nvidia kort. hjalp meg litt vert fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

du kan prøve å følge denne visst du har nvidia kort. hjalp meg litt vert fall.

Det virker nesten for godt til å være sant. Skal prøve det ut nå ^^a

Edit

Det hjalp kanskje littegranne.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...