Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er den mest effektive måten å nå arena level 10 på?

Sjekk hva folk legger ut av challenges og se om du finner noen som har mange fiender. Jeg lager meg arena matcher via appen selv hvor det er 30 beheader`s per runde, noe som er lett og vinne men siden det er så mange fiender så får du mye XP. Takedowns og headshots = mer arene XP

Lenke til kommentar

Personlig synst jeg det er mest irriterende at ubisoft pusher ut drittport etter drittport etter dritportt til PC. Absolutt ett av de verste spill selskapenne som finst. At de velger å gi folk som kjøpte et ødlagt spill + en overpriset DLC Pakke et litt mindre ødlagt spill som plaster på såret for det ødlagte spillet får meg ikke til å endre det ståstedet desverre.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en del spill å spille nå, men frister litt med Far Cry 4 siden det ligger til 379 på CDON.no. Er det verdt pengene? Har ikke spilt Far Cry siden Far Cry 2: Instincts (eller hva det het).

Hvordan er gjenspillingsverdien? Er online bra?

Du kan spille 5v5 multiplayer og det er bra og morro men begrenset på hvor lenge det er morro, Det er litt likt alt sammen selvom innholdet er bra. Co-op er også morro men igjen så er det eneste du får gjort og ta over Outposter ( fiende baser ) og noen mindre oppdrag som dukker opp i etterkant av at du tar over en outpost.

etter og ha spilt i ganske mange timer så er det bare så så mange forskjellige måter og frigjøre en base på, Stealth,full kamp,Melee eller bruke andre NPC til og sloss for deg.

Det er morro og korrigere et angrep på en base med en venn men det er 24 slike baser og det blir litt døft etter hvert.

MEN ! spillet er helt klart genialt, Det er utrolig bra og jeg blir hvertfall ikke lei. Jeg har riktig nok ikke spilt ferdig main missions osv siden jeg bruker en absurd lang tid på alt annet :p Jeg trur ikke det er så morro og spille spillet om igjen. Kanskje om noen år. Jeg anbefaler også FarCry 3 som også er veldig bra ( singleplayer )

Dette er et spill jeg godt kan betale 5-600 kr for. Så ja det er helt klart verdt og kjøpe. Det er ingen sammenheng mellom noen av spillene så det spiller ingen rolle hvem du kjøper først.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Har en del spill å spille nå, men frister litt med Far Cry 4 siden det ligger til 379 på CDON.no. Er det verdt pengene? Har ikke spilt Far Cry siden Far Cry 2: Instincts (eller hva det het).

Hvordan er gjenspillingsverdien? Er online bra?

Bare for å friste; det var til 190kr rundt om på black friday ;)

Men fc3 koster en brøkdel og det er veldig bra (uten at jeg har spilt fc4).

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som på PC opplever at det ser ut som at noe er brent inn på skjermen? Jeg har dette hele jævla tiden og det er utrolig irriterende.

Klipp 1

Jeg kjører versjon 1.4 og har SLI. Hvis de mørke skyggene er "fikset" så lurer jeg på hvordan de så ut før. Her er et klipp hvor jeg jakter ulv...

Klipp 2

Jeg gjord slik:

Last ned Nvidia inspector. Trykk på verktøy ved siden av biosversjonen. Finn deretter Far Cry 3 profilen under "Profiles" øverst til venstre. Kopier SLI Compability bits (DX1x) og erstatt med FarCry 4 sin. (Far Cry 4 profilen\). Det samme gjør du med den andre SLI-bitsen. Trykk deretter apply.

Dette gjorde for meg under. Den mørke skyggen er borte, og alt er bedre.

post-269632-0-03331700-1417444867_thumb.png

Lenke til kommentar

Takk, det hjalp med skyggene, men det andre problemet forblir inntil videre.

Komisk nok opplevde jeg et helt motsatt problem under oppdraget hvor det er snøstorm. Alt var bare helt hvitt. Dette skjedde etter at jeg døde. Da ble det litt lysere enn det var til å begynne med. Så døde jeg igjen og det ble helt umulig å spille. Etter å ha trykket 'Last Checkpoint' noen ganger, så ble det etter hvert spillbart.

Jeg vet forresten ikke hvorfor det står at klippet er 74 timer langt. Det er bare noen sekunder...

Lenke til kommentar

Det bare dukket opp i listen av våpen under "signature weapons". Siste mission til Hurk krever forøvrig at du har unlocket "North Kyrat" som du da sikkert har gjort? Ellers hvar det skuffende at "Heavies" ikke kunne one-shottes med harpunen, mens nesehorn, bjørner og tigre flakser avgårde når de blir truffet!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...