Thoto79 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Patch 1.4.0 ute nå, men fixer dessverre kun black screen bugg`en: "Future patches will address other problems including mouse acceleration, key bindings and black shadows on SLI, but no time frame was specified." http://www.pcgamer.com/far-cry-4-patch-remedies-black-and-grey-screen-bugs/ Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvordan får jeg Hurk-oppdragene? Jeg har kjøpt limited edition eller hva det nå heter, er kommet 50% og fortsatt ingen spor etter han... Vil ha harpoongun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 du skal møte han ganske tidlig, står også H på kartet. men er ikke det bare coop missions? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hurk er ikke bare coop. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 For meg så ble det å kjøre biler/båter o.l. mye bedre. Det hakker forsatt litt men ikke fult så gale som før, jeg sleit også med black screen som ble fikset noe jeg var veldig takknemlig for. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 du skal møte han ganske tidlig, står også H på kartet. men er ikke det bare coop missions? Jeg har møtt han, han kom kjørende på en bil om jeg ikke husker feil. Har dog ikke gjort noen oppdrag for eller med han? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Synes nesten Far Cry 4 er en unødvendig oppfølger, men fremdeles et godt spill som jeg har kost meg mye med og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Det er bare litt for likt Far Cry 3, både grafisk og historien er i grunn ikke så ulik. Ikke heller synes jeg spillet gir så mye mer nytt i grunn. Veldig mye av det samme. Men som sagt, jeg koser meg med spillet. Endret 26. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ekstremt likt ja og liker ikke helt selve settingen som foregår i Himalaya. Kan gjerne være på fastland men syntes man også burde hatt muligheter til å komme seg til "strandparadiset" Feks. via en flyplass. Hadde vært kjempekult om man kunne dratt tilbake til FC3 øya fra flyplassen og fått noen nye missions der. Men er underholdende nok og angrer heller ikke på kjøp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ubisoft er vel ikke så kjent for gode ekspansjoner eller DLC generelt at jeg akkurat har noe håp om det. Men Far Cry-spilla siden 3`ern, selv Blood Dragon har jeg kost meg med. Gjerne en oppfølger om noen år, men da forventer jeg enda bedre enn Far Cry 4 fra 3`ern og noe nytt med spillserien. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Kom vel egentlig inn nå for å spørre litt om hva dere akkurat har snakket om.. Jeg spilte aldri FC3 noe særlig (har det på Steam), men lurte på hva dere syntes om dette i forhold til 3-ern? Antar at det er nokså det samme? EDIT: Et par andre ting også: Har et våpen, f.eks. STG-90. Jeg har kjøpt en scope attachment, og en magazine-attachment. Men, jeg får ikke ha på begge to samtidig. 1) Kan jeg noen sinne ha på mer enn 1 attachment? Når? 2) Kan jeg få bedre attachments enn de som er der per nå? Synes det er gøy at man kan modifisere våpen og diverse, men akkurat nå synes jeg valgmulighetene er noget innskrenket. Endret 26. november 2014 av Bone Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Håper de kvitter seg med at vi må klatre tårn for å utforske et nytt område. Det er noe jeg hater aller mest, blir nesten litt dårlig med all hoppingen opp tårnet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Det er bare ta et helikopter og lande oppå tårnene da, er fort gjort å bli ferdig med alle tårnene på den måten. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Bruk gyrocopter Edit: For sein Endret 26. november 2014 av LMH Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Multiplayer var skuffende greier synes jeg.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Liker faktisk og klatre opp tårnene jeg Skal opp i et nytt et nå! Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Spelt nokre timar. Dommen til no er, som mange andre nemner, at spelet er nesten litt for likt FC3. Men, 4-ern får tvilen til gode. Det er trass alt veldig morosamt, og det er god stemning. Om ein drit litt i at historia er meh, så er iallefall nokre av oppdraga morosame. Men, i eit evt. FC5, da bør dei tørre å trakke nye vegar. Det eg kanskje er aller mest lei, er den evige UbiSoft-oppskrifta på korleis spelet er utforma. Utpostar, tårn, "skattar", masker, dilldall-from-hell som ein må samle. Kva tid kjem vel Assassins Cry? Eller Far Creed? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det er bare ta et helikopter og lande oppå tårnene da, er fort gjort å bli ferdig med alle tårnene på den måten.Ja, jeg gjør det når jeg har et helikopter i nærheten. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvordan er Co-op? Er det co-op campaign, eller bare små deler av spillet? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det som er irriterende med spillet er disse "Syretripp-mission" greiene de lager. Du blir dopet ned og må løpe rundt mens ting bare forsvinner, dyr som brenner og masse tull. Og det Shangeri-La greiene er heller ikke så veldig underholdene og virker ikke som om det har noe med resten av spillet og gjøre. Spillet er genialt så langt og skal ikke klage på innholdet egentlig men jeg liker bare ikke de oppdragene, er sånn "uff ja får vel ta dem for og komme videre" Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvordan er Co-op? Er det co-op campaign, eller bare små deler av spillet? Du kan ikke spille campaign. Du kan ta noen oppdrag. som for eks og redde gisler og jakte eksotiske dyr.Du kan også løpe fritt rundt og frigjøre "outposts" men du kan ikke ta selve main missions i co-op 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå