Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nesten Far Cry 4 er en unødvendig oppfølger, men fremdeles et godt spill som jeg har kost meg mye med og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet.

Det er bare litt for likt Far Cry 3, både grafisk og historien er i grunn ikke så ulik. Ikke heller synes jeg spillet gir så mye mer nytt i grunn. Veldig mye av det samme.

Men som sagt, jeg koser meg med spillet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ekstremt likt ja og liker ikke helt selve settingen som foregår i Himalaya. Kan gjerne være på fastland men syntes man også burde hatt muligheter til å komme seg til "strandparadiset" Feks. via en flyplass. Hadde vært kjempekult om man kunne dratt tilbake til FC3 øya fra flyplassen og fått noen nye missions der. Men er underholdende nok og angrer heller ikke på kjøp.

Lenke til kommentar

Ubisoft er vel ikke så kjent for gode ekspansjoner eller DLC generelt at jeg akkurat har noe håp om det. :p

Men Far Cry-spilla siden 3`ern, selv Blood Dragon har jeg kost meg med. Gjerne en oppfølger om noen år, men da forventer jeg enda bedre enn Far Cry 4 fra 3`ern og noe nytt med spillserien.

Lenke til kommentar

Kom vel egentlig inn nå for å spørre litt om hva dere akkurat har snakket om..

Jeg spilte aldri FC3 noe særlig (har det på Steam), men lurte på hva dere syntes om dette i forhold til 3-ern?

Antar at det er nokså det samme?

EDIT:

Et par andre ting også:

Har et våpen, f.eks. STG-90. Jeg har kjøpt en scope attachment, og en magazine-attachment. Men, jeg får ikke ha på begge to samtidig.

1) Kan jeg noen sinne ha på mer enn 1 attachment? Når?

2) Kan jeg få bedre attachments enn de som er der per nå?

Synes det er gøy at man kan modifisere våpen og diverse, men akkurat nå synes jeg valgmulighetene er noget innskrenket.

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Spelt nokre timar.

Dommen til no er, som mange andre nemner, at spelet er nesten litt for likt FC3. Men, 4-ern får tvilen til gode. Det er trass alt veldig morosamt, og det er god stemning. Om ein drit litt i at historia er meh, så er iallefall nokre av oppdraga morosame.

Men, i eit evt. FC5, da bør dei tørre å trakke nye vegar.

Det eg kanskje er aller mest lei, er den evige UbiSoft-oppskrifta på korleis spelet er utforma. Utpostar, tårn, "skattar", masker, dilldall-from-hell som ein må samle. Kva tid kjem vel Assassins Cry? Eller Far Creed?

Lenke til kommentar

Det som er irriterende med spillet er disse "Syretripp-mission" greiene de lager. Du blir dopet ned og må løpe rundt mens ting bare forsvinner, dyr som brenner og masse tull. Og det Shangeri-La greiene er heller ikke så veldig underholdene og virker ikke som om det har noe med resten av spillet og gjøre. Spillet er genialt så langt og skal ikke klage på innholdet egentlig men jeg liker bare ikke de oppdragene, er sånn "uff ja får vel ta dem for og komme videre"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...