Eriksendrul Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gratulerer med flott bilde. Du skrev at det var "Altså bare en ekstra omvei." Men han som spurte lurte på om man kunne komme seg utenom uplay og du forklarer det som om uplay ikke er noe problem og at det bare er noe tillegsgreier som kommer opp når du starter fra steam. Uplay er noe forbannet drit som stort sett alltid skal blande seg eller kødde til noe med spillet, eller generelt ting fra ubisoft. Så jeg forklarte litt dypere i åssen ubisoft sine spill som blir solgt på steam fungerer. Legg til et annet bilde da =) Det var så utrolig modent og morsomt så jeg ser frem til et till =) 4 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Åpner alltid både Steam og Uplay om det er ett nyere Ubisoft spill kjøpt med Steam key. Ikke noe stort problem da det utgjør ca 10 MB ram forbruk å ha disse oppe, men er det hele allikevel annoying? jepp Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gratulerer med flott bilde. Du skrev at det var "Altså bare en ekstra omvei." Men han som spurte lurte på om man kunne komme seg utenom uplay og du forklarer det som om uplay ikke er noe problem og at det bare er noe tillegsgreier som kommer opp når du starter fra steam. Uplay er noe forbannet drit som stort sett alltid skal blande seg eller kødde til noe med spillet, eller generelt ting fra ubisoft. Så jeg forklarte litt dypere i åssen ubisoft sine spill som blir solgt på steam fungerer. Legg til et annet bilde da =) Det var så utrolig modent og morsomt så jeg ser frem til et till =) Fint for meg. Stort sett noobs som har problemer med Uplay likevel. Brukt det lenge og veldig fornøyd. Steam bruker jeg mindre og mindre. Mest Origin og Uplay. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har ikke plukket dette spillet opp ennå, kjempefan av farcry spillene, jeg spiller GTA V, ASSASSINS CREED UNITY, OG COD AW....så har mye å gjøre fortsatt, men dette spillet er vel verdt å plukke opp dere som har spilt det? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Har ikke plukket dette spillet opp ennå, kjempefan av farcry spillene, jeg spiller GTA V, ASSASSINS CREED UNITY, OG COD AW....så har mye å gjøre fortsatt, men dette spillet er vel verdt å plukke opp dere som har spilt det? Om du har tenkt å kjøpe det på PC så ville jeg ha ventet. Når det kommer en patch som retter opp i all hakkingen når man kjører så kan jeg anbefale spillet til andre, men før det så ville jeg ha ventet. Kjøp eller Dragon Age: Inquisition Endret 24. november 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Velger dere Amitas eller Sabal sine quester? Hvordan begrunner dere? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har vell egentlig valgt sabal sine quester utelukkende fordi jeg har et sterkt personlig nei til alt som har med narkotika og gjøre Men jeg skal spille gjennom spillet igjen og velge omvendt en annen gang Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Velger også bare Sabal pga "narkotikapolitikken" til Amita, men har en følelse på at det kommer til å bite meg i rumpa i dette spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 FC4 er helt klart verdt å plukke opp. Det som er litt skuffende er at man får ikke den helt gode Far Cry stemningen slik som i FC/FC3. Dette blir på en måte en skritt tilbake mot FC2. FC må liksom være strandparadis med kritthvite strender og asurblått hav for at det skal bli bra atmosfære. I FC/FC3 fikk man faktisk lyst til å hoppe uti sjøen eller vannet for å svømme, mens i FC4 er det mer som kalde skitne kulper som absolutt ikke ser innbydende ut. Landskapet er også mer kjedelig og mindre frodig og rett og slett mindre innbydende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Jeg valgte Amita første gangen, men nå er det bare Sabel jeg kan gjøre quest for i main story, skal det være slik? Har fått ''Reggie and Yogi'' questene nå da, mulig det er main story og? Endret 25. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg valgte Amita første gangen, men nå er det bare Sabel jeg kan gjøre quest for i main story, skal det være slik? Har du vært hos Sabal og snakket med han ? For jeg fikk en gang bare opp en A på mappet men når jeg gikk bort og pratet med Amita så fikk jeg etter praten alternativet av og ta questen til sabal også men i dette tilfellet var det Amita som forklarte meg hva som måtte gjøres før jeg da gikk bort og hørte hva sabal ville gjort. Kan hende det er det samme men omvendt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg valgte også Amita først, men neste quest var kun Sabal. Har ikke gjort noen flere quest så vet ikke hva som skjer videre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg syntes Far Cry 4 ser ganske så snasent ut, og jeg syntes det er positivt at de ikke låser seg helt til "strandet på en øde øy" konseptet da det hadde blitt noe kjedelig i lengden. Eneste jeg er skeptisk til med Far Cry 4 er at terrenget er såpass kupert som det er.. Det mest frustrerende med Far Cry 3 var hver gang jeg måtte forholde meg til kupert terreng, måtte kjøre gigantiske omveier for det å ta en tilnærmet rett linje fra A til B var tilnærmet umulig osv.. Må nesten være endel mer av dette med Far Cry 4 regner jeg med. Men jeg avventer nok spill til flere oppdateringer kommer, skyggeleggingen i spillet er ødelagt ut med veldig pikslete skygger og nå har jeg kun sett et fåtall av videoer fra TotalBiscuit og Jesse Cox på YouTube og begge har allerede opplevd fatale feil allerede med skyggelegging, hvor Jesse Cox i går opplevde at området rett og slett ble helsvart og temmelig umulig å forholde seg til og hvor TotalBiscuit skulle på noe isdukking og alt ble kritthvitt og umulig å forholde seg til.. Det var problemer med Far Cry 3 også i sin tid, men syntes det virker å være enda mer problemer her foreløpig. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg syntes Far Cry 4 ser ganske så snasent ut, og jeg syntes det er positivt at de ikke låser seg helt til "strandet på en øde øy" konseptet da det hadde blitt noe kjedelig i lengden. Eneste jeg er skeptisk til med Far Cry 4 er at terrenget er såpass kupert som det er.. Det mest frustrerende med Far Cry 3 var hver gang jeg måtte forholde meg til kupert terreng, måtte kjøre gigantiske omveier for det å ta en tilnærmet rett linje fra A til B var tilnærmet umulig osv.. Må nesten være endel mer av dette med Far Cry 4 regner jeg med. Men jeg avventer nok spill til flere oppdateringer kommer, skyggeleggingen i spillet er ødelagt ut med veldig pikslete skygger og nå har jeg kun sett et fåtall av videoer fra TotalBiscuit og Jesse Cox på YouTube og begge har allerede opplevd fatale feil allerede med skyggelegging, hvor Jesse Cox i går opplevde at området rett og slett ble helsvart og temmelig umulig å forholde seg til og hvor TotalBiscuit skulle på noe isdukking og alt ble kritthvitt og umulig å forholde seg til.. Det var problemer med Far Cry 3 også i sin tid, men syntes det virker å være enda mer problemer her foreløpig. Terrenget i spillet har ikke vært noen hindring for meg 1. Det finnes helikopter/buzzer som du kan kjøre 2.Fast travel 3.Wingsuit 4.Auto drive. du kan trykke shift når du er på veien og bilen vil automatisk kjøre av seg selv til du stopper den eller til "waypoint" som du har satt på kartet. Terrenget gjør egentlig spillet bare mer innholdsrikt siden det gir deg flere muligheter til hvordan du skal for eks ta ut en outpost. Fra hvor du skal bevege deg i et oppdrag osv. Og mens du kjører/flyr rundt vil det dukke opp oppdrag hvor du hjelper sivile/golden path folk til og drepe rovdyr eller fiender. Det dukker også opp fiendtlige konvoier du kan ødelegge eller supply trucks du kan kapre og kjøre til et bestemt sted for penger og xp Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg syntes Far Cry 4 ser ganske så snasent ut, og jeg syntes det er positivt at de ikke låser seg helt til "strandet på en øde øy" konseptet da det hadde blitt noe kjedelig i lengden. Eneste jeg er skeptisk til med Far Cry 4 er at terrenget er såpass kupert som det er.. Det mest frustrerende med Far Cry 3 var hver gang jeg måtte forholde meg til kupert terreng, måtte kjøre gigantiske omveier for det å ta en tilnærmet rett linje fra A til B var tilnærmet umulig osv.. Må nesten være endel mer av dette med Far Cry 4 regner jeg med. Men jeg avventer nok spill til flere oppdateringer kommer, skyggeleggingen i spillet er ødelagt ut med veldig pikslete skygger og nå har jeg kun sett et fåtall av videoer fra TotalBiscuit og Jesse Cox på YouTube og begge har allerede opplevd fatale feil allerede med skyggelegging, hvor Jesse Cox i går opplevde at området rett og slett ble helsvart og temmelig umulig å forholde seg til og hvor TotalBiscuit skulle på noe isdukking og alt ble kritthvitt og umulig å forholde seg til.. Det var problemer med Far Cry 3 også i sin tid, men syntes det virker å være enda mer problemer her foreløpig. 4.Auto drive. du kan trykke shift når du er på veien og bilen vil automatisk kjøre av seg selv til du stopper den eller til "waypoint" som du har satt på kartet. Dette er foreløpig mitt største issue jeg har med spillet, snakker om å bli holdt i hånda.. Hold inn shift og len deg tilbake og vinn liksom... Sånn ellers så hadde man vel ikke grappling hook i 3`ern som nå gjør at du kan rapilere opp og ned de fleste fjellvegger ganske greit. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Ja auto drive er litt kjedelig og har selv ikke funnet noe særlig nytte av det. Hadde det vært cruise controll så hadde det vært en grei ting når du skal skyte ut av bilen i fart og sikte osv men auto drive er litt mye siden den svinger og alt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det geniale med autodrive er jo at da blir det den perfekte drikkepause! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Er det noen med Far Cry 4 på PS4 her som har en trial nøkkel som jeg kunne fått? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det geniale med autodrive er jo at da blir det den perfekte drikkepause! Tenkte over det selv trykker du på shift og du skal kjøre et stykke kan du ordne deg en røyk/snus. ta deg noe og drikke osv Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det geniale med autodrive er jo at da blir det den perfekte drikkepause! Tenkte over det selv trykker du på shift og du skal kjøre et stykke kan du ordne deg en røyk/snus. ta deg noe og drikke osv Joda, alltid greit med en pauseknapp til Det jeg reagerte mest på var det missionet tidlig i spillet som du skal kjøre ifra A til B på tid... Shift knappen ordna det litt vel greit kan du si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå