Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut når jeg skulle plassere en mine på bilen min, at om jeg siktet ned mot hjulene så kunne du løse ut håndbrekken. Så da kan du plassere en bil på toppen av en bakke og får den til å rulle ned til en camp o.l. ^^

Har du ikke sett traileren? Så et sted de gjorde det^^ Ganske fet feature egentlig^^
Nei, såg ikke så mange trailere ifra spillet. :-p
Lenke til kommentar

Jeg sliter med en av propagandaplakatene...ikke at det er dødsviktig å ta dem men, når det først er en jeg har funnet som jeg ikke får tak i blir jeg gæærn..

Den befinner seg høyt oppe på en vegg på vei opp i et av klokketårna, relativt tidlig i spillet..

Har prøvd å hoppe fra div. avsatser ved siden av og t.o.m. landet med et gyrokopter på avsatsen under, i håp om at jeg kunne klatre opp på den for å få tak i plakaten...men neida, gyrokopteret lar seg ikke stå på, bare sklir ned... :huh:

Lenke til kommentar

Jeg sliter med en av propagandaplakatene...ikke at det er dødsviktig å ta dem men, når det først er en jeg har funnet som jeg ikke får tak i blir jeg gæærn..

Den befinner seg høyt oppe på en vegg på vei opp i et av klokketårna, relativt tidlig i spillet..

Har prøvd å hoppe fra div. avsatser ved siden av og t.o.m. landet med et gyrokopter på avsatsen under, i håp om at jeg kunne klatre opp på den for å få tak i plakaten...men neida, gyrokopteret lar seg ikke stå på, bare sklir ned... :huh:

Prøv deg med en aldri så liten molotov cocktail du :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det bare er irriterende at de er plassert steder hvor du må kaste en molotov for å få de vekk. Hvem er det som går rundt å plassere de så høyt oppå husene? :S

Lenke til kommentar

Prøv deg med en aldri så liten molotov cocktail du :)

Ahhh...fyf... :huh: ...

Takk :)

Er det noen av dere som har fått noe ut av å sanke disse, maskene, brevene eller kassene - annet enn å få kjappere XP og penger?

Jeg husker i Farcry3 at jeg fikk en besettelse etter å finne alle...jeg fant aldri alt av noe som helst og jeg husker at det drepte spillet litt ved at jeg aldri fullførte historien..

Det tar jo en del tid :ohmy:

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan og når man kan starte på disse ''SHANGRI - LA'' oppdragene?

Er komt til mission 8 på story oppdragene.

Å, er det slik at når man er ferdig med main storyen, så kan man fortsette og spille?

Eller må man gjøre alt annet først for og få gjort side oppdrag, samle ting osv...?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Hvordan er det med ytelse på PC-versjonen? Vet at det var litt ymse i starten, men har det kommet noen oppdateringer her? Har sett endel videoer på YouTube med alt på Ultra og ser at blant annet skyggelegging virker helt broken hvor det er hakkete i kantene som fy.. Men dette problemet hadde jeg med Far Cry 3 i en lang stund også får det endelig ble fikset i en oppdatering.

Er selv veldig opptatt med Warlords of Draenor og har egentlig tenkt til å fullføre Shadow of Mordor også før jeg begynner på Far Cry 4 så tenkte jeg skulle avvente til ytelsen er ordnet og skyggelegging faktisk fungerer før jeg anskaffer det. Elsket jo Far Cry 3 noe grenseløst.

Har noen testet Co-Op? Er det sånn at man nå faktisk kan spille hele spillet / storyen i tospann, eller det fremdeles en egen separat og dårlig greie for Co-Op som i Far Cry 3? Det var jo totalt meningsløs..

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan og når man kan starte på disse ''SHANGRI - LA'' oppdragene?

Er komt til mission 8 på story oppdragene.

Å, er det slik at når man er ferdig med main storyen, så kan man fortsette og spille?

Eller må man gjøre alt annet først for og få gjort side oppdrag, samle ting osv...?

I options (ecs) i spillet kan du trykke på interface eller gameplay ellernoesånt og der inne kan du bla annet resette alle outpost`er om du vil det. Så du kan få folk til og joine deg i co-op for eks også kan dere ta outposter igjen =)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvorvidt spillet krever Uplay eller ikke? Ser at G2A.com har egne priser for Uplay nøkkel kontra Steam og Steam koster en hel del mer penger, men om det er påtvungen bruk av Uplay uansett så er det jo ikke noe vits.. Men om man slipper Uplay i det hele og store så kan det jo fort være verdt noen kroner..

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvorvidt spillet krever Uplay eller ikke? Ser at G2A.com har egne priser for Uplay nøkkel kontra Steam og Steam koster en hel del mer penger, men om det er påtvungen bruk av Uplay uansett så er det jo ikke noe vits.. Men om man slipper Uplay i det hele og store så kan det jo fort være verdt noen kroner..

Du må bruke Uplay. Om du kjøper det på steam får du en key som du registrerer på Uplay. Men du laster jo ned på steam osv.

Lenke til kommentar

Hadde Far Cry Blood Dragon på Steam.

Eneste som skjedde var at man først måtte starte det i Steam, så starta Steam opp Uplay, så kunne man launche spillet.

Altså bare en ekstra omvei.

ja men du kommer deg ikke utenom uplay.

Steam er bare butikken i dette tilfellet og egentlig på alle ubisoft spill. Du trykker "Spill nå" på steam og det starter Uplay som igjen starter farcry og for eks assassians creed

Lenke til kommentar

ja men du kommer deg ikke utenom uplay.

Steam er bare butikken i dette tilfellet og egentlig på alle ubisoft spill. Du trykker "Spill nå" på steam og det starter Uplay som igjen starter farcry og for eks assassians creed

Holy moses

Var det ikke akkurat det jeg sa i innlegget mitt?

when-facepalmnot-enough.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...