StringArgs Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Sendte i dag en vare inn som DOA til komplett. Noen som har erfaring med hvor tid jeg kan vente å få nytt produkt hjem? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Sendte inn en Corsair AX1200 som vad DOA til komplett. Fylte ut skjemaet for returen , de motok varen etter et par dager og dagen etter var en ny en på vei til meg.. Så totalt tror jeg at jeg ventet i rundt 1 uke fra jeg sendte inn DOA varen til en ny var i hendenne mine igjen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Har opplevd alt fra 2 til 4 uker hos komplett. Kommer an på hvor travel de er, hvor lang tid det tar å frakte varen og hvor vanskelig det er å finne feil. Jeg bor på andre siden av landet da, så frakt tar litt tid. Endret 7. juli 2014 av Mr. A Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Hm, litt overrasket over at folk har god erfaring med dette, kan virke som om de sender ut mange defekte varer... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Nå selger komplett for langt over en milliard kroner per år så det blir nok endel defekte varer, rundt 3-7% var ikke uvanlig for endel år tilbake, vet ikke hvordan det ligger ann nå, men dette gjelder alle forhandlere. 1 Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 For all del, Komplett ville vært neppe vært så populært som det er om det ikke hadde vært rimelig pålitelig sammenlignet med konkurrentene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 For all del, Komplett ville vært neppe vært så populært som det er om det ikke hadde vært rimelig pålitelig sammenlignet med konkurrentene. Vil si dustinhome er hakket bedre på kundservice. Fordelen komplett har er at de kom først til matskålen og har opparbeidet seg flere faste kunder en dustin. Dustinhome mangler også oppkrav som betalingsmåte som utelukker en del konfirmanter som skal bruke konfirmasjonspengene sine på ny pc. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Om jeg får en vare som er DOA uansett hvor jeg bestiller den fra skylder jeg på produsenten , IKKE levrandøren, hvordan skal de kunne beskytte kundene mot slikt ? Endret 7. juli 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Om jeg får en vare som er DOA uansett hvor jeg bestiller den fra skylder jeg på produsenten , IKKE levrandøren, hvordan skal de kunne beskytte kundene for slikt ? Selvsagt, men når noe galt skjer har vi mennesker en tendens til å peke på leverandøren som står kunden nærmest. (Noe som du tok meg i akkurat nå, så jeg er selvfølgelig enig med deg.) Endret 7. juli 2014 av StringArgs Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg kjøpte et sett minnebrikker hvor den ene var DOA. Ringte dem og sa jeg kom til å sende i retur, bestilte ny vare umiddelbart som jeg betalte for selvsagt. Den nye varen kom etter to dager, pengene for DOA varen kom etter en uke eller to. Absolutt raskeste måten å få fungerende vare på. Hvis du er sikker på at varen er DOA gjør du det slik Endret 7. juli 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kjøpte ett quad sett med minne brikker for snart 2 år siden, etter 6 mnder slutta 2 brikker å virke. Tok en RMA på hele settet samt på en 2 TB WD green disk jeg hadde fått havari på. Fylte ut skjemaer og sendte i retur. Gikk mindre enn 2 uker før jeg hadde fått nye brikker og ny disk. Men nå skal det jo sies at jeg fikk samme type minne brikker og 2 av dem sluttet også å virke etter en stund. Har bare ikke somla meg til å sende dem inn. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har bare gode erfaringer med komplett sin RMA løsning. Har hatt to DOA skjermkort så langt, og alle ble løst kort tid etter jeg returnerte de til komplett (innen 5 virkedager). Ville kankskje regnet med rundt 1-2 uker maks. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Ja, skjermkort bør jo også være like enkelt å sjekke som feilen jeg har (PC med dårlig nettverkskort, dårlig wifi-rekkevidde.) Har litt paranoia for at de skal sitte rett ved siden av en ruter, se at det funker på den avstanden for så å påstå at det ikke er DOA. Har et ørlite håp om fredag, da pakken allerede er på vei til Komplett. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Noen som vet hvor lenge komplett jobber om dagene? Jeg kontaktet kundeservice i dag og fikk beskjed om at jeg mest sannsynligvis fikk sporingsnummer i løpet av dagen. Er det uaktuelt nå som klokken er over 16 og jeg fortsatt ikke har fått noe? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Tror lageret normalt sett jobber til kl 20. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Da er klokken 19:49 og jeg har fortsatt ikke fått noe. Irriterende, til tross for at kundebehandleren sikret seg med "mest sannsynlig." Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Folk der har vel ferie. Går til tider treigt mange steder i sommermånedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå