Gå til innhold

Erfaring med å sende inn til DOA til komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte inn en Corsair AX1200 som vad DOA til komplett. Fylte ut skjemaet for returen , de motok varen etter et par dager og dagen etter var en ny en på vei til meg.. Så totalt tror jeg at jeg ventet i rundt 1 uke fra jeg sendte inn DOA varen til en ny var i hendenne mine igjen.

Lenke til kommentar

Har opplevd alt fra 2 til 4 uker hos komplett. Kommer an på hvor travel de er, hvor lang tid det tar å frakte varen og hvor vanskelig det er å finne feil.

 

Jeg bor på andre siden av landet da, så frakt tar litt tid.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

For all del, Komplett ville vært neppe vært så populært som det er om det ikke hadde vært rimelig pålitelig sammenlignet med konkurrentene.

Vil si dustinhome er hakket bedre på kundservice. Fordelen komplett har er at de kom først til matskålen og har opparbeidet seg flere faste kunder en dustin. Dustinhome mangler også oppkrav som betalingsmåte som utelukker en del konfirmanter som skal bruke konfirmasjonspengene sine på ny pc.

Lenke til kommentar

Om jeg får en vare som er DOA uansett hvor jeg bestiller den fra skylder jeg på produsenten , IKKE levrandøren, hvordan skal de kunne beskytte kundene for slikt ?

 

Selvsagt, men når noe galt skjer har vi mennesker en tendens til å peke på leverandøren som står kunden nærmest. (Noe som du tok meg i akkurat nå, så jeg er selvfølgelig enig med deg.)

Endret av StringArgs
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et sett minnebrikker hvor den ene var DOA. Ringte dem og sa jeg kom til å sende i retur, bestilte ny vare umiddelbart som jeg betalte for selvsagt. Den nye varen kom etter to dager, pengene for DOA varen kom etter en uke eller to.

 

Absolutt raskeste måten å få fungerende vare på. Hvis du er sikker på at varen er DOA gjør du det slik :)

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Kjøpte ett quad sett med minne brikker for snart 2 år siden, etter 6 mnder slutta 2 brikker å virke. Tok en RMA på hele settet samt på en 2 TB WD green disk jeg hadde fått havari på. Fylte ut skjemaer og sendte i retur. Gikk mindre enn 2 uker før jeg hadde fått nye brikker og ny disk. Men nå skal det jo sies at jeg fikk samme type minne brikker og 2 av dem sluttet også å virke etter en stund. Har bare ikke somla meg til å sende dem inn.

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med komplett sin RMA løsning. Har hatt to DOA skjermkort så langt, og alle ble løst kort tid etter jeg returnerte de til komplett (innen 5 virkedager).

 

Ville kankskje regnet med rundt 1-2 uker maks. :)

Lenke til kommentar

Ja, skjermkort bør jo også være like enkelt å sjekke som feilen jeg har (PC med dårlig nettverkskort, dårlig wifi-rekkevidde.) Har litt paranoia for at de skal sitte rett ved siden av en ruter, se at det funker på den avstanden for så å påstå at det ikke er DOA. Har et ørlite håp om fredag, da pakken allerede er på vei til Komplett.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge komplett jobber om dagene? Jeg kontaktet kundeservice i dag og fikk beskjed om at jeg mest sannsynligvis fikk sporingsnummer i løpet av dagen. Er det uaktuelt nå som klokken er over 16 og jeg fortsatt ikke har fått noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...