Husam Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Og de som snakker som en løs kanon på dekk har også ansvaret for det de sier. Det kan ende med å miste jobben. Var det et svar til meg? Og forsøker du i så fall å si at det å mislike svettelukt er det samme som rasisme, eller hadde du gjemt et poeng i den posten? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hvis jeg skal stille et spørsmål ang denne trådens tema må det være hvor lenge det tar fra man svetter til det faktisk blir lukt Hvis det går mer enn 16 timer for de fleste så har man oftest ingen god unnskyldning, men si man rydder på et lager i mange herrens timer, blir "gjennomsvett", og er pukka nødt til å ta bussen hjem... man kan da ikke forventes å ta med seg et skift og dusjsaker for å ta hensyn til et knippe passasjerer? Det syns jeg blir urimelig strengt. Dessuten er det ikke sunt å dusje for ofte, en gang om dagen får nesten holde.. Har du jobbet 16 timer, har du tjent til livets opphold, født deg selv og eventuelt din familie og betalt din skatt til fellesskapet. Du fortjener en rød rose fremfor en vulgær bemerkning fra en som aldri har kjent svettelukten fra hardt arbdeide. Og skulle du ha problemer med en fisefin snobb, gjør som meg: Jeg bruker AXE TWI 2T og gammel svette blir som ny. Ta deg gjerne et måltid med sterk hvitløk eller en chilli gulasj så svettelukten drukner i et godt multikulturelt måltid. Saften av en boks surstrømming kamuflerer det meste, et godt alternativ Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg bryr meg ikke om litt lukt. - Rosa verklassenykker irriterer meget mer. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Folk svetter og lukter forskjellig. For meg er det nesten unødvendig å bruke deo. Jeg lukter nesten ikke (og ja, har fått det bekreftet av andre ). Men så hører det med til historien at jeg dusjer 1-3 ganger om dagen avhengig av trening og jobb. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Forteller dem at de lukter, selvsagt. Det er ikke noen menneskerett å plage andre. Ja, det kan du fortelle dem. Men det er ikke noen menneskerett å bestemme hvordan folk skal lukte heller. Det er en forskjell på å fortelle folk at man plages av dem, og å bestemme over dem. De fleste liker ikke selv å lukte, men merker det ikke så godt. Folk kan faktisk noe for at de lukter vondt. Vanlig svette fra samme dag lukter nesten aldri vondt, bare naturlig. Når man svetter som en gris i 4 dager og ikke dusjer så lukter det ofte vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå