Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverk?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noe vondt å si om trådløst nettverk? Jeg har mulighet for å trekke kabel, men det blir litt stres forde jeg må båre+++ og fordi den ene PC-en (den lengst fra ruteren) skal flyttes om noen måneder.

Har tenkt å kjøpe denne. Vilket trådløst kort bør jeg kjøpe? Det er bare 2 maskiner som skal i nettverk, og den ene står så nerme der ruteren skal stå at den skal koblers til med kabel. Det skal også deles TELENOR ADSL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DI-614+ er ikke så bra at det gjør noe... Er en grunn til at vi flyttet den til en hytte...

Den ruteren du selv kom med som forslag synes jeg er vedlig bra. Har den selv her hjemme. Den er rask og grei, men kanskje ikke på spill over nettverk da. For å sende dokumenter til utskrift, bruker den like lang tid som om du hadde printeren koblet til PC'en. (muligens litt overdrevet, men det er ikke mange sekundene forskjell!)

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe denne trådløse rutern, har noen vært borti den før? vil ikkke kjøpe katta i sekken liksom.. den skal brukes med innebygd wlan (802.11b) i HP Pavilion ZE5525EA.

Bare se litt lenge oppe i tråden, så vil du se at denne ruteren ikke er annbefalt.

Jeg vet forsat ikke vilket trådløst nettverkskort jeg skal kjøpe. Jeg vil kjøpe fra komplett siden det er der jeg skal kjøpe ruteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...