Bekir Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Turkish coffee Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Herlig dette ser så fristende ut så nå må jeg ta meg litt kaffe.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Stilig kaffe bilde, liker at du kutter og gjør plasseringene usymmetriskt i "lagene" på hverandre i bildet, legger en viss spenningseffekt til, veldig enkelt og stilrent, funker godt for meg, men kunne jo vært artig å eksperimentert med en ny sirkel eller noe med kvadrat form i kaffe flaten, for å se hva slags effekt det ville gi, men mulig det blir for mye :-) Ble plutselig klar for litt kaffe jeg også nå :-) Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Stilig kaffe bilde, liker at du kutter og gjør plasseringene usymmetriskt i "lagene" på hverandre i bildet, legger en viss spenningseffekt til, veldig enkelt og stilrent, funker godt for meg, men kunne jo vært artig å eksperimentert med en ny sirkel eller noe med kvadrat form i kaffe flaten, for å se hva slags effekt det ville gi, men mulig det blir for mye :-) Ble plutselig klar for litt kaffe jeg også nå :-) Tusen takk for det Anita Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Herlig dette ser så fristende ut så nå må jeg ta meg litt kaffe.. Hilsen Tove Hei Tove. Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Lekkert lite bilde av en kaffekopp Arvid. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Lekkert lite bilde av en kaffekopp Arvid. Takk for det Arvid! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg