Joey444 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei For noen dager siden begynnte pcen å henge seg når jeg gikk på internett eller gikk i mappene mine i windows osv. Den henger seg sånn ca hvert minutt og varer i ca 20 sec. Etter det fungerer alt som det skal et helt minutt :PAlle spill og andre programmer fungere helt fint mens for eksempel exploreren henge. Litt stressene å skrive her nå Bare programmer som ligger inne i windows fra før så klikke. Noen så har peiling? Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Før problemet startet, gikk jeg inn på en side. Da jeg kom inn ble en banner eller noe lignende innstalert via cmd. Fikk avinnstalert det. At det henge seg e vel ikke det rette ordet. Det stoppe for å sei det sånn! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kjør: Antivirus Ad-aware Register oppryding Lenke til kommentar
Domino Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes virkelig ikke dette høres ut som noe virus, men det kan jo være en bi-effekt av noe virus-lignende. Anyways, kan det virke som om dette skjer når du kopierer filer eller på annen måte har disk-aktivitet? Og hvilken harddisk har du? (merke + modell) Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Internet Explorer og når jeg går inn på mapper det klikker, men en sjelden gang klikker hele windows. Har ikke testet å kopiere enda. Har WD 120 gb og WD 80 gb. Tror ikkje det er noe med selve hardisken, fordi det e bare det så ligger inne i windows fra før så klikke. alt annet funke flott! Lenke til kommentar
Domino Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ok.. Lignet veldig på et "kjent" problem med litt eldre IBM Deskstar disker. (pop kallt IBM Deathstar) Da har jeg ikke noe videre tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå