Gå til innhold

Feriepenger

Anbefalte innlegg

Det er veldig varierende praksis for når man får utbetalt feriepengene. Om du sluttet i jobben i løpet av 2013, har du sjekket at du ikke fikk utbetalt feriepengene på siste lønn fra din forrige jobb?

Noen arbeidsgivere utbetaler feriepengene i juni. Min arbeidsgiver utbetaler feriepengene når man tar ut ferie. Om jeg ikke har tatt ut hele ferien før året er slutt, så kommer de siste feriepengene i desember.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig varierende praksis for når man får utbetalt feriepengene. Om du sluttet i jobben i løpet av 2013, har du sjekket at du ikke fikk utbetalt feriepengene på siste lønn fra din forrige jobb?

Noen arbeidsgivere utbetaler feriepengene i juni. Min arbeidsgiver utbetaler feriepengene når man tar ut ferie. Om jeg ikke har tatt ut hele ferien før året er slutt, så kommer de siste feriepengene i desember.

Slutta i 2014, og nei han har ikke betalt noe i feriepenger, han har jo underslått lønna hver måned siden jeg starta der i august i fjor.

Lenke til kommentar

Påtide å involvere andre, dette er ikke opplæringskontoret sitt ansvar. Ta kontakt med fagforening, om du har meldt deg inn i en. Har du ikke så ta kontakt med den fagforeningen som har med ditt fag å gjøre. Arbeidstilsynet burde du også ta en prat med.

For å få litt fortgang ville jeg bare sagt til arbeidsgiver at du er i kontakt med arbeidstilsyn og fagforening, da skjer det nok ting skal du se..

Er ikke med i noen fagforening, men snakka med en og han sa noe om konkursbegjær og sånt, så tenker å sende det i løpet av en av dagene om det ikke er inne snart. Ellers går jeg videre med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...