FuglFøniks Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Valg av + brenner. Skal ikke koste for mye. Lenke til kommentar
50z Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er meget fornøyd men min Plextor 708A, har ikke fått testet den fult ut ennå, men den brenner fint 8x på flere 4x plater. . Har teste flere brenninger i flere stasjonere spillere uten prob. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Skal ikke koste for mye. Den der er for dyr. Jeg snakker om prisklassen 1000-1500... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Og er det i det heletatt noen vits å vente på blueray? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Blueray er: ???? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Så lenge du kun vil ha en + brenner (og ikke dual) så anbefaler jeg Lite-On LDW-401S til 995,- hos elkjøp og hos flere internettsjapper hvis du ikke gidder å gå til nærmeste elkjip butikk. Blueray er neste standard som forventes å komme. 27 gig per plate (eller no sånt). Tipper det går et par år til før oss vanlige forbrukere har råd til å kjøpe slike brennere + slike plater. Formatet forventes å vær klart i løpet av neste år........ Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Så lenge du kun vil ha en + brenner (og ikke dual) så anbefaler jeg Lite-On LDW-401S til 995,- hos elkjøp og hos flere internettsjapper hvis du ikke gidder å gå til nærmeste elkjip butikk. Blueray er neste standard som forventes å komme. 27 gig per plate (eller no sånt). Tipper det går et par år til før oss vanlige forbrukere har råd til å kjøpe slike brennere + slike plater. Formatet forventes å vær klart i løpet av neste år........ Oki, takk for svar. Tror jeg kjøper en DVD brenner i melllomtiden, og når bluray er "billig", så kjøper jeg det. Har du noen tips for dual brenner da? Tror ikke jeg trenger det ass, men allikevel. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvis du ser på anbefalinger på hw.no ser du en fin brenner som ikke koster flesk, tar både DVD+R og DVD-R og har passelige hastigheter. Nec ND 1300. Den koster egentlig 1500-1600 retail, men mange webshopper selger den alene dvs bulk og da koster den rund 1100,-. Jeg har ikke erfaring med denne, men vurderer å kjøpe den selv, og jeg har heller ikke tenkt å bruke så mye mer enn en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå