Dragev Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er på utgikk etter et nytt kabinett, og har virkelig lyst på et plexi kabinett. Men, det har seg så at jeg ikke vet noe om plexi kabinetter og vet ikke riktig hva jeg bør se etter i et sånt kabinett, trenger litt anbefalning. Takker for all hjelp! :-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er veldig fornøyd med dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SBAC1CL1 Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan er det med reset og power knappen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Synes dette e finare enn sunbeamkabinetta. http://overklokking.no/kabinetter/blacknoi...ster/index.html Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Må være enig med deg der ja. Har sett på den, men det er jo for svingende ingen som selger den! :x Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Leste om det kabinettet en plass, tror det var annet forum, en fyr var ihvertfall plaget med at Noiseblocker Plexmaster G1 kabinettet knirket av og til, sånn gnisse knirk isopor mot vindu lyd. Mulig det er Noiseblocker for andre ting du monterer i kassen eller kanskje det overdøver alt med gnissing sikkert derfor ingen selger det. Skal editere hvis jeg finner plassen med han som hadde gnisse problemet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvordan er det med reset og power knappen? Hva mener du med det? Ja, det er reset og power knapper og de funker helt utmerket. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Swag, Hvordan tar man av "sidedøren" i kabbinette eller hva som nå finnes der, og hvordan er det å jobbe i det og plass? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Må være enig med deg der ja. Har sett på den, men det er jo for svingende ingen som selger den! :x www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Takker for svar! Fant ikke kabinettet på den nevnte siden.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hm, eg såg visst feil Men det ligna jo.. var eindel mindre da men.. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet662.htm Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Swag, Hvordan tar man av "sidedøren" i kabbinette eller hva som nå finnes der, og hvordan er det å jobbe i det og plass? Det er skruer på siden (jeg har valgt å ikke ha de på). Litt lite praktisk akkurat det, men det funker greit. Det er grei plass å jobbe i, akkurat som et vanlig midi-kabinett. Synes forresten dette er langt penere enn det fra 3Dfxcool. Mye mindre dilldall på dette. Kun gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå