Toby98 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Skrevet I dag, 14:50 Hei. Jeg trenger litt hjelp med mitt speedometer på min sym scooter! Selve speedometeret virker og vaieren. Det er testet med en drill i enden av vaieren og da kan jeg se farten på speedometeret. Er det den delen som er festet til hjulet og vaieren som er ødelagt? Hvordan kan jeg fikse dette? Må den på reperasjon? Kan jeg fikse det selv? Jeg er takknemlig for seriøse og raske svar. Takk! Toby Svar Multisitering Endre Lenke til kommentar
Toby98 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Skrevet I dag, 14:50 Hei. Jeg trenger litt hjelp med mitt speedometer på min sym scooter! Selve speedometeret virker og vaieren. Det er testet med en drill i enden av vaieren og da kan jeg se farten på speedometeret. Er det den delen som er festet til hjulet og vaieren som er ødelagt? Hvordan kan jeg fikse dette? Må den på reperasjon? Kan jeg fikse det selv? Jeg er takknemlig for seriøse og raske svar. Takk! Toby Svar Multisitering Endre Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Du må antagligvis bytte speedometerdrev. Ikke uvanlig problem. Ta kontakt med noen som selger deler og hør på pris. Det pleier å være lett å bytte. Bare ta av hjulet og ta av drevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå