Boralis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Link: http://www.thermaltake.com/coolers/aquarius/a1681.htm Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Stilig den, men i kombinasjon med et kabinett synes jeg ikke den så så stilig ut. Så direkte teit ut på toppen av et chieftec eller ved siden av et shuttle... Derimot er den jo knallkjekk hvis man skal på LAN. Alt i alt, et produkt for noen, men ikke for alle! DrErling Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Stilig! men som sagt, passa ikke oppå et kabinett.. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 så jo nice ut den.. men pris? Dessuten vil jeg ikke ha noe løst til pcen.. Vil ha alt inne i kassa.. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Syntes det så ut som med noen modifikasjoner så kunne den fått plass på 2 eller 3 cdrom sloter. stygg på utsiden å kabbinettet men med displayet bare kunne den ha blitt tøff Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lattis film ! Men den så jo stilig ut. Håpet først på at den fikk plass i to brønner, men ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lattis film ! Men den så jo stilig ut. Håpet først på at den fikk plass i to brønner, men ser ikke sånn ut. Enig i den! filmen sto til toppkarakter. Jeg ble faktisk sittende å se på denne en stund, før jeg etterhvert forsto at det var noe lengre ned på sida. Genial! DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå