Gå til innhold

Trenger hjelp å sette opp gaming PC

Anbefalte innlegg

Hei. Min gaming PC er nå rundt 8-9år gammal, og har lenge hatt litt grafikkproblemer med den, så nå tenkte jeg å oppgradere (endelig!)

Da jeg er helt "retard" når det kommer til hardware etc så tenkte jeg å spørre her.

Her er noen krav:

SSD disk (trenger ikke mer enn 150gb, har 2x 500gb disks for lagring)

Pris: 6000,- Kan gå noen hundrelapper over hvis det gir meg mye bedre ytelse. Men 6500 er max grense.

Spill: BF4, og dark age of camelot. i daoc, vil jeg kjøre "multibox". Men BF4 setter vel krava her vel, ikke et 13år gammalt spill? :p

Pc'n må være rimelig stille. Og ingen fancy led overalt.

Om noen har link til hvor jeg burde kjøpe det og, så hadde det vært knall!

---

Jeg har skjerm,tastatur etc. Trenger bare selve pcen=)

Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel tviler på du får en god pc her med de kravene,

Billig! - Super Gaming PC i7, mSATA SSD, Radeon 7970 er vel vanskelig å finne bedre oppsett som klarer å gi tilsvarende ytelse, men bruktprisen for å være opptil 3 år er ikke superbra, men er ikke lett å finne tilsvarende.

SSD disker særlig samsung 840 evo 250 GB basert på sata finnes hos elkjøp og expert samt lefdal til under 1000 lappen.

Lenke til kommentar

Corsair hx620w

Om dette er bra eller ikke har jeg null peiling på. Sende finn annonsen til 3 andre kompiser som likte prisen og pcen, så da dro jeg bare å handla =)

Nå er pcen oppe å gå, sitter og koser meg med nedlasting av div ting. ser bra ut detta:D

Lenke til kommentar

Har man en god 620HX er den bra og stabil.

Min erfaring med HX serien er dessverre helt elendig , men jeg har trolig vært svært uheldig og fått den samme revisjonen av alle psu'ene jeg har fått i reklamasjon , men akkurat den modellen jeg hadde 650hx bronze er ikke den aller beste fra Corsair.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...