Gå til innhold

Bar Code Bikes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt.

 

Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt.

 

Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet!

Oiii, nå ble jeg veldig overrasket, så artig da og tusen tusen takk for det Mikael :) Veldig hyggelig med så mange tilbakemeldinger, det setter jeg virkelig pris på ! Selv om motivasjonen allerede er der, så må jeg nok innrømme at det gir en liten ekstra gnist til å lete opp gode motiver i dagene fremover. Ønsker dere alle en god og vakker fotosommer. Hilsen Anita :w00t:

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...