Jentungen2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Bar Code Bikes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Godt sett..kult at du fikk dem med i refleksjon også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Flott sett og eksponert dette. Kunne tenkt meg litt mer luft til høyre som ville gitt inntrykk av at de er på vei inn i bildet i vår leseretning for det er nå en gang slik at vi også leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser en bok. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kult..og symetrisk stilig! mvh Oddmund Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Tusen takk for tilbakemeldingen fra dere alle fire, Tove, Roar, Oddmund og Bekir :-) Endret 7. juli 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Fin kameravinkling og komposisjon , det ble en fin dybdevirkning i bildet . MVH Alec Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Takk for det Alec Lenke til kommentar
Venke Kristensen Størseth Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Flott sett og bra fanget! :-) Venke Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk for det Venke Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt. Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet! 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Fantastisk fanget! Nydelig symmetri også. 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt. Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet! Oiii, nå ble jeg veldig overrasket, så artig da og tusen tusen takk for det Mikael Veldig hyggelig med så mange tilbakemeldinger, det setter jeg virkelig pris på ! Selv om motivasjonen allerede er der, så må jeg nok innrømme at det gir en liten ekstra gnist til å lete opp gode motiver i dagene fremover. Ønsker dere alle en god og vakker fotosommer. Hilsen Anita Endret 7. juli 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Gratulerer med dagens bilde, vel fortjent! 2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Tusen takk til Geir og MotoG, dette var veldig artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg