Zelkin Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Lurer bare på en ting, hvordan få center til å fungere i winamp? eller i det hele tatt fungere? vet ikke 100% om det er plugget riktig, men jeg tror d. Takk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hvis senter ikke virker i Winamp, må det vel være fordi Winamp ikke har støtte for det? Du skal ha gjort noe veldig rart hvis du skal ha kopla det settet feil (med mindre du er fargeblind ). Det ko mlitt feil ut: Pointet mitt er at du iaffal ikke har kopla høyttalerne feil. Heller en eller annen innstilling i Winamp. _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? Hva er best av Intel og AMD? Er Daytona GF3 ti 200 bra? Beste laptop deal? Hva er retail? Hva er RAID? [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-19 19:17 ] Lenke til kommentar
CPU Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hører ikke denne meldingen til under kategorien Lyd,Lydkort,Høyttalerer og musikk!? Likevel så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hey! Har selv Creative (Cambridge soundworks) 5.1 høytalersett... Aldri hatt problemer med det i det hele tatt.. Men har du Surround-lydkort? Og bruker du digital-din, mellom pc-forsterker?, løser sikkert problemet ditt.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Vel, jeg har seff Surr. kort. 5.1 En venn av meg sier at den virker bare når han spiller DVD. jeg får ikke til det engang. =( så jeg må nokk finne en lommelykt og titte litt. hva er digital-din? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det skulle nok stå digital-in. :smile: Jeg fikk trøbbel med mitt senest i dag ved at lyden i fronthøyttalerne forsvant. :razz: _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? Er Daytona GF3 ti 200 bra? Hva er best av Intel og AMD? Beste laptop deal? Hva er retail? Hva er RAID? Hvorfor ikke lage lenestoler med hjul? :sad: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-02-19 22:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå