Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter

Anbefalte innlegg

Ja det hender seg at man ligger med noen man ikke nødvendigvis vil ligge med igjen, men for å øke sjansene dine, snakk dirty, si hva du vil at han skal gjøre med deg, men ikke overdriv så det blir falsk, du kan f.eks hviske i øret hannes at du vil at han skal "jeg vil være hora di i kveld" eller "voldta meg" eller "kan jeg være så snill å få svelge?"..... da skiller du deg ut, du er litt tabu og det liker alle.... hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit....

Anonymous poster hash: 763b0...e0a

Haha, er jeg den eneste som reagerte på dette svaret? "Jeg vil være hora di ikveld" evt klassikeren "voldta meg".

_Wtf_

hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit

Anonymous poster hash: 763b0...e0a

Er du en gutt? I så tilfelle, hvordan kan du da vite at han ikke er noe tess så fremst du ikke er homofil?

Alle er ikke like vettu, ikke alle som ønsker å oppfylle en voldtektsfantasi heller, jeg kan gladelig innrømme at det ikke er min greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste gutter kan vel være enige i at de senker standaren sin en smule for ONS, men vist jeg skal være med ei flere ganger så må personligheten i hvertfall være tollererbar :p

Jeg ser vell mest på humor og felles interesser. Bare så en kan ha noe å snakke om.

Vill bare til slutt påpeke at jeg sier klart i fra vist jeg ikke ser noe fremmtid. Så ja når det kommer til friends with benifits type forhold går standaren ned, men ikke bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...