Malevolence Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg skal gå til innkjøp av en dremel nå, men jeg luyrer på om noen kan gi meg den billigste prisen... Jernia Rokne telles ikke fordi jeg vestilte derfra, og den siden var lagt ned for 1 år siden... Legg igjen pris og link.... Takker for alle svar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Wallendahl nedpå hjørnet? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Wallendahl nedpå hjørnet? Wallendahl??? Hvor og pris? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Wallendahl er en butikkjede på linje med jernia. Har ikke peiling på prisen. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bygger'n hadde en kampanje på den billigste Dremelen til 350,- eller noe for noen uker siden. Det var den Dremelen uten trinnløs hastighetsregulering, kun 15000/33000 rpm. Det fulgte heller ikke med noe særlig tilbehør. Men som sagt var dette for noen uker siden, vet ikke om de kjører den kampanjen fortsatt, men det er jo verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hmmm....er jo litt digg med trinnløs... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Me betalte 798 for dremel multi pro flust med utstyr på Jernia i Larvik i sommer Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Europris har "alltid" slike billig\"jalla" løsninger på slike bestselgere...se litt på det da! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har brukt en slik "jallaversjon" fra Europris en god del nå, og er i og for seg fornøyd. + Følger med ganske mange slipeskiver, steiner osv. + Funker egentlig greit, den er trinnløs også - Hele greia vrir seg i Taiwanplasten når man bytter verktøy Nå har jeg en som går på trykkluft også, så jeg bruker ikke europrisen så ofte. Når jeg handler verktøy, så handler jeg ofte en billig sak først, og så når/hvis jeg sliter den ut så kjøper jeg noe dyrere. Da vet jeg at jeg har bruk for "dingsen". Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 lufttrykksverktøy er billig er det ikke? uansett, tror jeg går for original dremel, selv om europrisgreia er fristende Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trykkluftsverktøy er billig og effektivt, men det krever at man har en kompressor. Den koster jo noen kroner, da. Og så er det ikke videre transportabelt.. Det følger med så mange slipedeler i Europrispakken at jeg tror det koster mer for bare slipeutstyret hvis du skal handle det i "løs vekt". Sånn sett får du maskinen gratis. Det er med bor, kappeskiver, smergelpapir, slipesteiner og polerhoder. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Clas Ohlson har ett bra utbud på Dremel och liknande maskiner. Om priset är viktigt skulle jag absolut köpa denna; http://www.clasohlson.se/WAG.asp?cp=Eq0q16...35&ic=N&sw=8789 Jag har både Dremel och denna CoTech, och skillnaden är inte så stor. Sen köper du denna på Biltema så sparar du massa hundralappar mer; http://www.biltema.no/products/product.asp...5&iItemId=44451 //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå