Gå til innhold

Gjøre om Xbox v1.0 til v1.1!

Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toshiba har aldri vært i xbox. De 3 merkene som er i xbox er: Thomson, Samsung og Philips.

Disse 3 merkene er korrekt, men de har ganske så forskjellige "oppførsel":

"Samsung drives can read almost and type of CD-R/RW/DVD-R/RW you can throw at it. Phillips reads a little less than that and Tommys read jack squat. But if you do not have a modchip its not a big deal, as they all read retail Xbox games equally well."

"Alright guys take it from a pro i have had three Xboxs,

Thomson: CD-RW

Phillips:CD-RW, CD-R 80min, some 74 min

Samsung:all

In order to get a samsung you have to be blessed by JESUS FETUS HIMSELF ( apparently if only the chosen few are blessed with the samsung)LOL

I had to fight just for the phillips, Emagine what i would have to do to get the samsung! ( probably such Bill Gates Salty BALLS !! LOL"

Og nei, det er ingen måte å vite hvilken du får når du kjøper boksen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du får ikke gjort stort annet en å fjerne GPU vifta... Men hvorfor i H*** vil du gjøre detta?? Poenget med det?? Hvis den ikke er modda kan det jo gå greit... men hvis den er, er det ikke no poeng i det hele tatt!! Det er jo bare bra.. Støyen får vi leve med!!! Hehe :p:

Og dessuten dvd spilleren har ikke noe med hvilken versjon du har... Det er helt tilfeldig... Har foresten en Samsung stående i min kjære Xbox... DIGG!!! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...