Flakkmeister Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Var det ikke bare vifta på gpu`en som var fjerna på v1.1 for å få mindre støy siden den ikke var nødvendig i det hele tatt? Kan jeg da bare fjerne gpu vifta på 1.0 en in så blir den en 1.1? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror du må ha en ny dvd spiller også. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tror du må ha en ny dvd spiller også. Alle dvd-romene i xbox går om hverandre. Med andre ord, du trenger ikke ny dvd-rom. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 er det annen type dvd rom på den oxo? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er en del andre ting som er forskjellig også. Men ikke så veldig betydlige. De litt nyere versjonene har vel Samsung DVD. Toshiba eller hva du finner i de eldre klarer ikke å lese CD-R/W! Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Toshiba har aldri vært i xbox. De 3 merkene som er i xbox er: Thomson, Samsung og Philips. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Toshiba har aldri vært i xbox. De 3 merkene som er i xbox er: Thomson, Samsung og Philips. Disse 3 merkene er korrekt, men de har ganske så forskjellige "oppførsel": "Samsung drives can read almost and type of CD-R/RW/DVD-R/RW you can throw at it. Phillips reads a little less than that and Tommys read jack squat. But if you do not have a modchip its not a big deal, as they all read retail Xbox games equally well." "Alright guys take it from a pro i have had three Xboxs, Thomson: CD-RW Phillips:CD-RW, CD-R 80min, some 74 min Samsung:all In order to get a samsung you have to be blessed by JESUS FETUS HIMSELF ( apparently if only the chosen few are blessed with the samsung)LOL I had to fight just for the phillips, Emagine what i would have to do to get the samsung! ( probably such Bill Gates Salty BALLS !! LOL" Og nei, det er ingen måte å vite hvilken du får når du kjøper boksen! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Toshiba har aldri vært i xbox. Mente Thomson ja... Og selv om det står at Thomson leser CD-RW, så er den i allefall veldig kresen. Jeg prøvde 2 CD-RW'er som ikke funket. Regnte derfor med at den ikke klarte å lese annet enn original plater... Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Toshiba har aldri vært i xbox. Mente Thomson ja... Og selv om det står at Thomson leser CD-RW, så er den i allefall veldig kresen. Jeg prøvde 2 CD-RW'er som ikke funket. Regnte derfor med at den ikke klarte å lese annet enn original plater... Noen ganger så må du prøve flere ganger. Spørs hva slags humør DVD-rommen er i Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du får ikke gjort stort annet en å fjerne GPU vifta... Men hvorfor i H*** vil du gjøre detta?? Poenget med det?? Hvis den ikke er modda kan det jo gå greit... men hvis den er, er det ikke no poeng i det hele tatt!! Det er jo bare bra.. Støyen får vi leve med!!! Hehe : Og dessuten dvd spilleren har ikke noe med hvilken versjon du har... Det er helt tilfeldig... Har foresten en Samsung stående i min kjære Xbox... DIGG!!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Er ikke helt sikker på hvordan DVD rom som står i min Xbox, men skal skjekke til uka når Xbit chipen min kommer. Men har en Samsung 40x/16x DVD i PC'n min. Går det ann å bytte ut DVD rom'en(bruker Xecuter 2 BIOS)? Endret 23. november 2003 av hasuwest Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) *har Samsung*... STOLT! og nei du kan ikke gjøre en 1.0 xbox om til 1.1, da det er forskjell på selve HK'ene. Endret 23. november 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå