Ovidia2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ojj såå nære. det ble skummelt!! Flotte detaljer! Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Hei Ovidia2, Tusen takk for tilbakemelding Man kan komme skremmende nære når man foto stakker da liten dybdeskarphet ved mye forstørrelse ikke er noe problem mer. Bildene er her tatt i en serie med 0,02mm mellom hvert bilde med blender satt til F4. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Veldig nært dette. Ikke mye å klage på her. Holder en knapp på versjon 2. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk for tilbakemelding MotoG Av en eller annen grunn så ble det fin gull farge øyene på v2 mens v1 mangler den fine fargen, utsnittet er også mye bedre på v2. Dessverre var det noe som gikk galt i stakkingen som lagde artefakt som jeg av en eller annen grunn ikke så før jeg la ut bildet. Jeg var nokk for trøtt til å se feilen Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Meget bra teknisk utført slik jeg kan se det. ..og veeeeeldig nære Arvid. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Meget bra teknisk utført slik jeg kan se det. ..og veeeeeldig nære Arvid. Hei nutini, Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding Dette var en rar flue som lignet en liten mygg, den var lang og tynn med lange tynne bein og lite hode akkurat som en mygg. Lengden på fluen var rundt 7mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg