informasjon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg trenger å teste en nettside under oppbygging med flere/eldre versjoner av Explorer. Finns det en mulighet å installere flere versjoner av IE samtidig på windows 2000, eller må jeg avinstallere en versjon for å kunne installere en annen? Takknemlig for svar Mvh Kristian Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 rimelig sikker på at det ikke går an å ha flere versjoner installert samtidig. Ny versjon vil oppgradere en eldre versjon når du installerer. bertie Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den beste metoden for slikt er å bruke Norton Ghost. Du lager et image av OS for hver versjon av IE. Når du skal teste skifter du image, det tar bare 5 - 10 minutter. Lenke til kommentar
informasjon Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Kan jeg dele opp harddisken med f.eks. partition magic og installere forskjellige versjoner i de forskjellige partisjonene, eller er det ikke slik partisering fungerer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det høres også ut som en kurant mulighet. Du har da en boot-manager som lar deg velge hva du vil boote. Men jeg har selv ingen erfaring med multi-boot. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 VMWare Workstation er tydeligvis et program for deg. Der kan du ha flere OS installert samtidig. Du kan feks ha 3 versjoner av Windows bootet opp SAMTIDIG, eller 2 windows versjoner og 3 forskjellige linux distroer SAMTIDIG. Grunnen til at du kan dette, er at VMWare oppretter virtuelle maskiner der du kan installere nesten hva du måtte ønske. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Usannsynlig dårlige råd her altså. Det finnes ting og tang som sjekker kompatibilitet, et godt utgangspunkt er www.w3.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå