Madridista1212 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Kan man sykle med promille? Er det noe grense? 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Om du sykler med promille kan du rammes av vegtrafikklovens § 21 som setter forbud mot å føre kjøretøy (bl.a sykkel) når man er i en slik tilstand at man ikke kan føre kjøretøyet(sykkelen) på en trygg måte. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Så vidt jeg har hørt, så er det ingen grense, men du kan bli straffet for å ikke være "aktpågivende". Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Som @arsenalfan sier så teknisk sett nei, men jeg tviler sterkt på at dette er noe som politiet faktisk "passer" på. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 http://www.moss-avis.no/nyheter/sykle-i-fylla-lappen-kan-ryke-1.8438727 Men som nevnt i saken skal det nok litt til før det kommer så langt. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Du er en del av trafikken når du sykler, så du bør jo bli straffet sånn sett. MEN, tror politiet ser litt på saken om det var farlig eller ikke. Sykler du i fylla på hovedveien/andre veier med biler bør lappen ryke etter min mening. Endret 7. juli 2014 av Trouble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå