Gå til innhold

Hybel i Kongsberg?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en venn av meg lurer på om det er noen gode hybler til utleie i Kongsberg? en som ikke er overpriset og hvor internett og strøm er inkludert i prisen. Det hadde vert fint om den ikke er så langt unna sentrum da skolen vi skal begynne på er Tinius.

Vi kan strekke oss til rundt 12000 i måneden (totalt) men hadde vert fint med en som er litt billigere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett igjennom alle annonsene på finn.no på "Bolig til leie" og "Hybel og rom i bofellesskap"... det er ikke mange som er passende for 2 personer innen en grei rekkevidde. Og de som jeg har sett igjennom og er interessert i, har jeg ikke fått noe svar tilbake på..

Lenke til kommentar

Hei,

Det er mulig jeg har en leilighet midt i byen ledig fra skolestart, 150m fra Tinius, med egen parkering og internett/strøm/fellesutgifter inkludert. Leiligheten er helt ok for to personer. Toppetasje med heis og balkong.

Jeg kan fint gå en del lavere enn prisen du nevner :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

Det er mulig jeg har en leilighet midt i byen ledig fra skolestart, 150m fra Tinius, med egen parkering og internett/strøm/fellesutgifter inkludert. Leiligheten er helt ok for to personer. Toppetasje med heis og balkong.

Jeg kan fint gå en del lavere enn prisen du nevner :)

Dette høres kjempe greit ut! Skal nevne dette for han andre :wee: kan du si meg litt informasjon om hvor mange måneders depositum det er og kanskje litt bilder hadde vert fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...