Amund Staaland Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei, jeg og en venn av meg lurer på om det er noen gode hybler til utleie i Kongsberg? en som ikke er overpriset og hvor internett og strøm er inkludert i prisen. Det hadde vert fint om den ikke er så langt unna sentrum da skolen vi skal begynne på er Tinius. Vi kan strekke oss til rundt 12000 i måneden (totalt) men hadde vert fint med en som er litt billigere Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 http://lmgtfy.com/?q=site%3Afinn.no+hybel+kongsberg# 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 finn.no er nok best å se på. Eller skaff deg noen lokalaviser fra Kongsberg og sjekk ut annonser. Lenke til kommentar
Amund Staaland Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Har sett igjennom alle annonsene på finn.no på "Bolig til leie" og "Hybel og rom i bofellesskap"... det er ikke mange som er passende for 2 personer innen en grei rekkevidde. Og de som jeg har sett igjennom og er interessert i, har jeg ikke fått noe svar tilbake på.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Du kan jo sjekke ut lokalavisen http://www.laagendalsposten.no/ Mange annonserer bare i avisen ikke på internett. Vet ikke om alle annonser er på nettavisen deres, men du kan kanskje finne den i en Narvesen-kiosk i nærheten av deg. Endret 7. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kvitteringentakk Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei, Det er mulig jeg har en leilighet midt i byen ledig fra skolestart, 150m fra Tinius, med egen parkering og internett/strøm/fellesutgifter inkludert. Leiligheten er helt ok for to personer. Toppetasje med heis og balkong. Jeg kan fint gå en del lavere enn prisen du nevner 1 Lenke til kommentar
Amund Staaland Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Hei, Det er mulig jeg har en leilighet midt i byen ledig fra skolestart, 150m fra Tinius, med egen parkering og internett/strøm/fellesutgifter inkludert. Leiligheten er helt ok for to personer. Toppetasje med heis og balkong. Jeg kan fint gå en del lavere enn prisen du nevner Dette høres kjempe greit ut! Skal nevne dette for han andre kan du si meg litt informasjon om hvor mange måneders depositum det er og kanskje litt bilder hadde vert fint. Lenke til kommentar
Kvitteringentakk Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Den er leid ut for øyeblikket så noen bilder har jeg ikke enda. Men et par mndr depositum er ok da dere er studenter. Kan sende deg noen bilder på mail da jeg får tatt noen. Når starter skolen ? Lenke til kommentar
Amund Staaland Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Den er leid ut for øyeblikket så noen bilder har jeg ikke enda. Men et par mndr depositum er ok da dere er studenter. Kan sende deg noen bilder på mail da jeg får tatt noen. Når starter skolen ? Første skoledag er mandag 19 august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå