el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nyere amerikansk forskning viser at langvarig bruk av mobiltelefon med Bluetooth kan gi uønskete resultater. Edit: I :oops: over å ha postet som lå her har forfatteren av dette innlegget bestemt seg for å fjerne det i ren skam over å ha presentert makkverket for leserne. Kall ham gjerne feig, det tåler han, inntil videre har han gravd seg ned i cyber-space i påvente av at denne tråden skal bli forbigått i stillhet (måtte det bare skje !) Si til meg selv : tenk før du poster, tenk før du poster, tenk før du ......... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 omfg så überlame I second that Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 omfg så überlame Er i ettertid enig i at den ikke er av de beste, siden jeg sliter litt med humor burde jeg selvsagt sendt den ut på forhånd til utvalgte brukere for vurdering før det ble lagt ut offentlig. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, du må nok jobbe hardt og lenge for å få opp igjen ryktet ditt nå. Når du har vært i gamet en stund vet du at det lønner seg å finne et bilde som faktisk er morsomt, erstatte det med det bildet du har lagt ut, og så kommer det tilslutt en hel haug med folk som flamer MEG for å ha sagt at det ikke vart morsomt... (det var ingen smileys som passet til den kommentaren, så jeg lar den bli stående smiley-løs) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 den var faktisk til å grine av! som sagt: LAME Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, du må nok jobbe hardt og lenge for å få opp igjen ryktet ditt nå. Når du har vært i gamet en stund vet du at det lønner seg å finne et bilde som faktisk er morsomt, erstatte det med det bildet du har lagt ut, og så kommer det tilslutt en hel haug med folk som flamer MEG for å ha sagt at det ikke vart morsomt... (det var ingen smileys som passet til den kommentaren, så jeg lar den bli stående smiley-løs) Nå er vel ikke ryktet mitt så mye å skryte av, men takk for tipset (bør kanskje vente på flere OMG'er for å få maks effekt) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå er vel ikke ryktet mitt så mye å skryte av, men takk for tipset (bør kanskje vente på flere OMG'er for å få maks effekt) God idé... Eller du kan se om du klarer å få den minst morsomme humor-tråden noensinne! Jeg hadde nok stemt på denne hadde det vært en avstemning! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bildet var så lame at det var morsomt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Bildet var så lame at det var morsomt. Jeg vet... Jeg begynner jo bare å le mer og mer jo flere ganger jeg er inne på denne tråden... Faen for en über-lame tråd... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 üb3|3 4n+| 1337 ass Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dreeeeep haaammmm... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 ......... Shitthead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå