bergetun Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg fant ikke noe bedre plass aa poste denne meldingen. Haaper wap gaar under Web-Design Noen som har peiling paa wml/wmls her ? Jeg har en simpel kode som jeg ikke faar til aa funke Dette er wml fillen og den heter calc.wml <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC "-//PHONE.COM//DTD WML 1.3//EN" "http://www.phone.com/dtd/wml13.dtd"> <wml> <card id="add" title="Add 2 Numbers"> <p> Password<br/> <input name="password1" title="1st number" /> </p> <do type="accept" label="Check"> <go href="add.wmls#password($(password1))"/> </do> </card> <card id="result" title="Result"> <p>Sum = $(S)<br/></p> </card> </wml> This is the wmls file named add.wmls extern function password(A) { WMLBrowser.setVar("S", A); WMLBrowser.go("calc.wml#result"); } Burde ikke denne vise hva brukerene tastetet inn i result kortet ? Jeg faar det rett og slett ikke til, jeg begynner aa hate wml scripting intens t naa.. Noen som kan anbefale meg ett bra program til aa programmere wml/wmls 1.3 i ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå