whosBexy Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Heisann! Keen på å kjøpe meg en speedbåt, helst en hurrycane, cyber eller winrace 370. Kan alle som leser dette og har en av de båtene komme med positive ting som hvordan båten er i vannet, vekt, pris og lignende, og negative ting. Utifra dette vil jeg (og flere) se hvilken av disse tre båtene jeg burde kjøpe. Jeg vil ikke legge altfor mye penger i denne båten, i og med at jeg også har vannscooter. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hva med en Zapkat? dem går fælt dem å! Lenke til kommentar
whosBexy Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Har sett på de før og syntes de ser litt stygge ut. Må kunne se litt fett ut og at jeg kan montere stereo i det også! B) Endret 7. juli 2014 av whosBexy Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hehe okey.. Har hatt cyber 370, og kan ikke si noe negativt om den, unntatt Kjempe liten plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå