pierce007 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Har oppgradert fra en Win 7 til en Win 8 maskin. Win 8 maskinen har lokal konto. Maskinen kan ses under utforsker, men kommer ikke inn ved bruk av Remote Desktop. Legger også merke til i Remote Desktop bildet, at det står Microsoft Account\ påloggingsnavnet som domene!!! Er ikke koblet til noe domene. Og har samme navn under arbeidsgruppe Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Du må redigere bort "Microsoft Account\ " under Alternativer. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Du må redigere bort "Microsoft Account\ " under Alternativer. hvordan/hvor? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 det skjermbildet er ulik det jeg får frem - i tillegg ingen Options... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Er bare å ignorere den "domene" teksten som regel når den ikke står i domene, men har du aktivert for eksternt skrivebord under avanserte systeminnstillinger? å selv om den er aktivert om brannmuren står med public aktivert så er remote desktop blokkert så da må du inn der å slå det på for public. Får du i det hele tatt pinget ip`n som du prøve å koble til? om ja så går det på brukernavn osv, om ikke så går det på det som jeg nevnte. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 fant det...fikk endret, men fungerer ikke. Angi ny legitimasjon får jeg som melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå