Lungemannen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan tar man screenshots i windows? Må jeg laste ned et program? Print screen høres jo logisk ut, men det funker ikke her ihvertfall. Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det skal fungere... Trykk Print Screen og gå inn i paint og lim inn... Da skal det fungere... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det skal fungere... Trykk Print Screen og gå inn i paint og lim inn... Da skal det fungere...Det skal det, vettu... Trykk "Prt Scr". Ikke noe mer enn det. Og finn deg et bilderedigeringsprogram til å lime det inn i, evt start->run->mspaint Lenke til kommentar
viplash Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 DEt jeg gjøre erat jeg trykket "Prt Scr" kanppen, går inn i adobe photoshop, velger new (på file menyen) og trykker CTRL+V så har du bildet der. genialt enkelt ganske enkelt genialt Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Suchen mein Freund, Suchen.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...1105&highlight= Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 AltGR + Prt SCR (Print Screen) tar kun screenshot av det aktive vinduet. Kjekt når du skal ta screenshot av en enkel feilmelding og ikke vil vise for hele verden at du er mannsgris med pr0n-bilde som bakgrunn på desktop'en. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 AltGR + Prt SCR (Print Screen) tar kun screenshot av det aktive vinduet. Kjekt når du skal ta screenshot av en enkel feilmelding og ikke vil vise for hele verden at du er mannsgris med pr0n-bilde som bakgrunn på desktop'en. Nyttig informasjon.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Hehe takk for veiledning til den rette sti... Ikke at jeg har prøn som bakgrunn, bor da fortsatt hjemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå