RaBbItS Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 God dag! Skiftet nettopp til en Samsung EVO 250 GB inn i min Samsung Rv520. Jeg installerte Windows 7 via USB og alt virket som det gikk greit. MEN da jeg ser nede til høyre så står det "No connections are available" og det viser en pcskjerm med ett rødt kryss i høyre hjørne.. Når eg trykker "troubleshoot" så finner den ikke problemet (finner ikke at det faktisk er et problem). Når jeg videre trykker på nettverks- og delingssenteret og inn på endre innstillinger på nettverkskortet så kommer det kun opp:Bluetooth Network Connection (not connected) Før brukte det å komme opp tre forskjellige: Bluetooth network connection Local area ------..------- Wireless ------..------- Har sett litt på samsung sine sider for å laste ned drivere og liknende, og har klart å få tilbake Local Area Connection. Når jeg plugger i nettverkskabelen fungerer det heller ikke.. Da kommer det:(Local Area Network does not have a valid ip configuration) Egentlig så slepper jeg vell at Local area fungerer, vil helst at Wireless network connection skal fungere. ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG? ER SVÆRT TAKKNEMMELIG FOR ALLE HJELPENDE SVAR Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Du mangler driver til det trådløse kortet ditt. Lenke til kommentar
ElendigPåData Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Vet du hvor jeg eventuelt kan finne drivern til Wireless Network Connecticut? Samsung sine sider er veldig missledende.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Misledende? De er helt like alle andre nedlastningssider. Hvis jeg googler Samsung Rv520 drivers så havner jeg på http://www.samsung.com/us/support/owners/product/NP-RV520-W01US og der kan du sortere på Operativsystemtype. Da blir utvalget litt mindre hvis det er det som forvirrer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå