Gjest medlem-332567 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hei, jeg vil vite om det har noe å si hvilken nettverkskort man kjøper, passer alle i stæsjonære pcen min eller må det være en specific? + er det sånn med lydkort å, passer alle slags lydkort i pcen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ja, hvis maskinen er av nyere dato så passer alt, men det er ikke dermed sagt at det er smart å kjøpe hva som helst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor skulle jeg kjøpe alt.. Men er du sikker på at alt passer, kjøpte pcen i 2009 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Alt passer, sjekk du har PCI-E 1x siden PCI er utgående standard. En del Micro ATX eller ITX har man veldig få muligheter. Skal du ha god nettverkkort som ikke varer så veldig på hastighet til tider og utider, bør du gå for intel baserte nettverkkort. Lydkort: Asus ROG Xonar Phoebus, Creative X-Fi Titanium Gaming etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå