Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jordbær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Lekkert og annerledes jordbærbilde liker det røde du har valgt som bakgrunn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Lekkert og annerledes jordbærbilde liker det røde du har valgt som bakgrunn! Hei Tove ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det røde som er i bakgrunnen er en rødbrun blomsterpotte. Nå håper jeg bærene blir modne snart så jeg kan spise dem ikke bare fotografere dem. MVH Alec Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Så stilig :-) Fine bilder alle tre men foretrekker V1, noe virkelig drømme aktig over det, drømmen om jordbær som vi har ellers i året når det ikke er sesong tenker jeg :-) Enig med Tove, ble kjempe stilig med rød bakgrunn og nesten så jordbæret er til å se igjennom, fin effekt synes jeg :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Så stilig :-) Fine bilder alle tre men foretrekker V1, noe virkelig drømme aktig over det, drømmen om jordbær som vi har ellers i året når det ikke er sesong tenker jeg :-) Enig med Tove, ble kjempe stilig med rød bakgrunn og nesten så jordbæret er til å se igjennom, fin effekt synes jeg :-) Hei Anita ! Takker for positiv og hyggelig kommentar. Tok de siste bildene i dag før de ble spist , men de så bedre ut enn de smakte . Overdrevne forventninger har vel gjort sitt. MVH Alec Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Den spesielle bakgrunnen synes jeg "gjør" bildet her. Litt drømmende jordbærbilde. Klar knapp på v1. Arvid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Den spesielle bakgrunnen synes jeg "gjør" bildet her. Litt drømmende jordbærbilde. Klar knapp på v1. Arvid. Hei Arvid 1 Takker for positiv og hyggelig kommentar . Ja , snart kan vi bare drømme om jordbær. Bortsett fra dem som finnes i butikkene i form av syltetøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg