verden Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg er ferdig med å studere, og har fått fast stilling fra 15.9.14. Planen var å starte i fast stilling rett etter studier, men drømmejobben hadde ikke oppstart før høsten, og jeg kunne ikke velge den bort bare på grunn av dette. Hvordan overlever jeg sommeren økonomisk? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Brød og vann, 6kr/dagen Edit: sier du noe om hvor mye penger du har og husleie/andre utgifter kan det komme bedre svar Endret 6. juli 2014 av Teemonster Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ta deg en prat med NAV eller hør med banken om du kan ta opp forbrukslån. Lenke til kommentar
verden Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Faste utgifter per mnd. ca. 6000 kr. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Se om du kan finne deg en annen jobb i mellomtiden. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Prøve korttidsutleie av hybelen din og bo hos foreldre et par måneder? Bedre enn å ta lån dersom mulig da Lenke til kommentar
verden Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Prøver å skaffe meg en sommerjobb, men det er vanskelig midt i ferien. Har ingen jeg kan bo hos, så fremleie er uaktuellt. Ang. NAV, hvilken søknad er relevant? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Med mindre du har tjent mye penger ved siden av studiet for å kunne få dagpenger 1,5G siste år eller 3G siste 3 år, så blir det vel bare sosialstønad, som du vanligvis får som bidrag (gratis) men siden du har jobb klar og det virker være en midlertidig problem så får du det sikkert som lån Er ikke mye rettigheter for nyutdannede her i landet de stiller svakt siden de har jobbet gratis Endret 6. juli 2014 av Teemonster Lenke til kommentar
Æsculap Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Her: https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Samarbeid/For+kommunen/%C3%98konomisk+st%C3%B8nad+(sosialhjelp).355907.cmsDra på NAV i morgen, finn dette skjemaet, fyll det ut og lever det i skranken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå