Valemon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Heisann folkens, Er det noen som husker dette spillet? Det var så genialt fordi det var passe enkelt så alle kunne bli noenlunde gode ganske fort, og hadde masse action. Brukte noen timer på multiplay i dette spillet.. Vet noen om noe tilsvarende som er litt nyere? Alle tips settes pris på Fortrinnsvis til PC! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 heh terminal velocity ja...husker jeg så det som demo første gang i london en gang i tiden...kjøpte det også meget bra underholdning da ja... tror MS games har en klone (samme grafikk motor) som foregikk under vann, og jeg tror det kom oppfølger til det også...husker ikke hva de het da...kanskje noen andre kan hjelpe? forresten, hvis du menere nyere spill i den sjangern, tror jeg det bluir litt vanskeligere i skaffe...krav til gameplay og slikt har vel økt mye de siste årene... Lenke til kommentar
z00l Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mener å huske at spillet "Incoming" er av samme sjanger, men er ikke helt sikker da! -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå