Velmont Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ahh, nå bruker jeg den herligste WM'en du kan tenke deg! Akuratt hva jeg så etter.. Hadde egentlig tenkt å lage en slik selv, bare det at jeg ikke er flink nok til å gjøre det på dette stadiet Men nå har jeg jo funnet en; Ion :] Så kan jeg bare forandre litt i kildekoden på den for å få forskjellige ting slik jeg vil ha det.. http://modeemi.cs.tut.fi/~tuomov/ion/ < last ned og elsk den Den er laget for deg som ikke gidder å bruke sånne kjedelige mus'er.. Altså: perfekt for meg siden jeg ikke liker musa (og at den ikke funker da, men det er et annet problem ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 mekk screenshot. 8) (selvgjot er velgjort) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Er stress å mekke screenshot når du er offline. Det gidder jeg ikke. Dessuten har jeg ikke fått brukt det skikkelig da jeg ikke har alle programmene jeg trenger + at jeg ikke har fått mousepad'en til å fungere :> Men dere kan jo se på screenshotene som er på sia? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har du prøvd noen av vindusbehanderne som har opphav 9wm? De skal også være ganske enkle og greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå