BigScaryNi**a Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei. Har tenkt å bestille en Bærbar PC..men vet ikke helt hvilken..kanskje dere kan hjelpe meg å finne en? Dette må den ha : USB 2.0 - 5.1 Lydkort - Tv Ut - Helst billigst så mulig..HD & CPU Størrelse er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Trofast Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 På alienware.com har de et par bærbare slik som du leter etter. Du sier at det ikke er så viktig med CPU og disker, da har du gode muligheter til å sette opp din egen bærbar med customize funksjonen. Alle tre modellene kommer med USB 2.0 og Tv-Out. 5.1 lyd, må du legge på i tillegg. Sjekk linken under for bærbare: http://www.alienware.com/system_pages/area-51m.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Helst billigst så mulig..HD & CPU Størrelse er ikke så viktig. Ergo; ikke en alienware. Lenke til kommentar
Trofast Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det har du rett i, den er ikke billig. Men jeg fant ingen andre maskiner på nettet med USB2.0 og 5.1. Men jeg lette ikke så ekstremt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Denne har for eksempel høstet glimrende kritikker. Spesifikasjonene holder lenge, den ser ikke verst ut og er billig. Les kritikkene på dinside og barbara. Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for svar..sitter no å bestiller den der hos multicom. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for svar..sitter no å bestiller den der hos multicom. Vel, nå vil du få ekstremt mye bedre lyd hvis du kjøper et usblydkort. Da trenger du kun å lete etter en med usb2.0, noe nesten alle maskiner har. Bare ett tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for svar..sitter no å bestiller den der hos multicom. Glad jeg kunne hjelpe 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå